Solid Edge Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Skal kjøpe en Argon 1081HDD men kjenner ingen som har noen erfaringer med den... så det jeg lurte på er om noen kan si meg om jeg burde kjøpe denne mp3 spilleren eller evt. kjøpe en annen.gi meg helst en grunn til og kjøpe eller ikke kjøpe den disse tingene er nødvendige: -Innebygd radio. -Den BESTE lydkvaliteten. -God Plass.(1.5 holder for meg). -prisklasse 0-1600 skal også kjøpe hodetelefoner men vet ikke hvilket. så hvis dere kunne hjelpe meg der og ville det vært supert . noe for rundt 300kr blir og kjøpe den kommende helg hvis ikke jeg finner en bedre en........ Tusen takk på forhånd Endret 22. august 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Har tenkt på en creativ zen men vet ikke om det er noen bra kvalitet på lyden..... er det noen musikk elskere der ute som har noen anbefalninger????? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 ingen som har noen anbefalninger??????? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har tenkt på en creativ zen men vet ikke om det er noen bra kvalitet på lyden..... er det noen musikk elskere der ute som har noen anbefalninger????? Creative zen nano plus. Av erfaring, så er det creative, sony, og iRiver-spillere som har best lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå