erlend+test455gfff Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Denne er allerede postet under "Operatører og tjenester" men siden jeg ikke fikk til å flytte den poster jeg den på nytt her. Evt moderatorer kan føle seg fri til å slette den andre posten. Har kjøpt et Kingston 1 gb mmc plus 3,3v minnekort til min 6230i. Når jeg prøver å formatere det i telefonen står den og tenker et øyeblikk og gir så beskjed om at formateringen mislyktes. Det medfølgende kortet fungerer som det skal. Jeg ser på Nokias sider at deres kort går på 1,8 og 3,0 v. Kan det ha noe med det å gjøre? Er det feil type, og i tilfelle hva er riktig type, eller er det noen som vet hvordan det skal gjøres? Endret 12. juni 2010 av tom waits for alice Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Denne er allerede postet under "Operatører og tjenester" men siden jeg ikke fikk til å flytte den poster jeg den på nytt her. Evt moderatorer kan føle seg fri til å slette den andre posten. Så visst den andre først jeg. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg