Decron Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heisann! Vurderer å gå til innkjøp av ny bilstereo. Har kikket litt rundt og har fått følgende tilbud fra bilradiospesialisten.no... - Spiller: Pioneer 5700 med dobbel linjeutgang, 2500,- - Kicker 6" komponentsett, 3000,- - Magnat 4 kanals forsterker som leverer 4x85w/2*225w rms, 2000,- Tenker jeg nøyer meg med det i starten og heller innvesterer i en annen forsterker og sub senere. Men... noen som har noen innvendiger? Er det et greit system til den prisen? På forhånd takk! -- Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kan heller anbefale Peerless Definition 6" komponentsett fra http://www.mamut.com/dynabel. Nesten halve prisen og låter meget bra. Jeg bruker dette sette og det funker bra, selv uten bass. En BF 0804 forsterker fra samme side er også å anbefale. Funker veldig bra sammen med komponentsettet. Ikke glem å sette av penger til kabling og sikringer da. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 En naturlig utvidelse da må vel bli en BF 1702 og en 10 el 12 tommer + evt et lite komponent sett til hattehylla. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Om du handler inn en BF 0804 og Morel Pulse 6, Morel Elate 10" og en DEH P6700MP vil du få et mye mer vellydende oppsett. Dette kommer på i underkant av 9500, men jeg tror ikke det er mange andre måter å få såpass med godlyd for pengene på Mer om Morel her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå