Arve Systad Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Noken som har noken erfaringa av Thermaltake sin GeForce4 kjøler?? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Kjøpte den for ca. en uke siden, og jeg har bare lovord å si om den. Ikke bare er kjøleytelsen blitt bedre (fra 306MHz til 312MHz på GPU), den er også langt mer lydløs enn den vifta jeg hadde på Creative-Ti4400en min..! Kan kjøpes hos bl.a Microplex og Netconnection. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 takker for svar... men sia d e første gang eg komme til å sette på kjøleribbe og skifte vifte på noke som helst... kor stor shanse e d for at eg ødelegge noke¨på noken måte.. noke eg må passe spesielt gått på?? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: arve87 skrev (2002-08-09 01:44):takker for svar... men sia d e første gang eg komme til å sette på kjøleribbe og skifte vifte på noke som helst... kor stor shanse e d for at eg ødelegge noke¨på noken måte.. noke eg må passe spesielt gått på?? Det er lite du kan ødelegge ved å bytte en slik kjøler. Hvis du skal bruke Artic Silver så husk på å ikke søle noe på kortet. Den kjølepastaen leder nemlig strøm, og en kortslutning som har skjedd pga. det vil bli en dyr fornøyelse :/ Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Den festes med klips, så det er minimalt som kan gå galt. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Er den vanskelig og sette på da eller? Hva følger med i pakken? Hva skal man feste kjøleribbene med(lim eller pasta)? Skal man ha kjølepasta eller lim på vifta? Lenke til kommentar
Herr_ORdbok Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 01:44, arve87 skrev:Takker for svar, men siden det er første gang jeg kommer til å sette på kjøleribbe og skifte vifte på noe som helst, hvor stor sjanse er det for at jeg ødelegger noe på noen måte? Noe jeg må passe spesielt gått på? Jeg har nå rette diverse skrivefeil samt oversatt innlegget til Bokmål slik at det blir lettere å forstå for dem som ikke hadde nynorsk på skolen :wink: ps. DU kan gjerne takke meg for bryderiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå