bortevekk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Bruk ansiktsvask. Jeg har i tillegg en krem/gel laget i Polen, med noe silisum og sånt, som fungerer godt, tar på, lar det virke ti min, tørker vekk, kvisen begynner å forsvinne. Gjentar en til to ganger - og kvisen er vekk! har du et navn på denne kremen? sies at tannkrem kan tørke ut kviser. noen prøvd? Lenke til kommentar
chris Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kviser har ingenting med godteri å gjøre edit: måtte bare snu om på det Det har det, men det kommer ann på, folk reagerer forskjellig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kan sjekke navnet på kremen etterpå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 bruker resept krem jeg Dalacin Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 sies at tannkrem kan tørke ut kviser. noen prøvd? Man kan få heftige forbrenninger av tannkrem. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 sies at tannkrem kan tørke ut kviser. noen prøvd? Man kan få heftige forbrenninger av tannkrem. Haha, kanskje noe å ha i fuktighetskremen til naboen? :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 "Clearasil Total Control" fungerer ganske bra mot kviser. Det blir verre for noen få dager, og så blir du nesten glatt som en barnerumpe etterpå. Det er veldig viktig at du ikke slutter med det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har hørt at potetmel (å smøre på/rundt kvisen - ikke spise ) skal være bra til å tørke ut kviser "over natten". Aldri prøvd sjøl tho. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 "Clearasil Total Control" fungerer ganske bra mot kviser.Det blir verre for noen få dager, og så blir du nesten glatt som en barnerumpe etterpå. Det er veldig viktig at du ikke slutter med det. IKKE BRUK CLERASIL! Det tørker ut huden og gjør det enda værre! Info fra egne erfaringer og min gode onkel som er lege! For guds skyld ikke bruk det! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du kan vel prøve saks..? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 bruker resept krem jeg Dalacin Brukte det før! d funka ikke helt for meg Nå bruker svelger jeg kapsler med tetracyclin... Har brukt dem i 2 måneder, men har fortsatt mange kviser! kostholdet mitt er også bra! Jeg spiser aldri godteri, eller slikt... Unngår også litt meieriprodukter pga kaplsene jeg tar.... Men kviser har veldig mye å gjøre med hormonene dine osv... i de unge åra Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 IKKE BRUK CLERASIL! Dere er advart... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 kjøp dette:Vaseline Intensive Care MILD facial cleaning mousse. den renser, lukker porene og tilfører fuktighet. Etterpå har du på Elisabeth Arden's produkt for oily skin. spør på et parfymeri etter den, de vet nok hva det er du mener. Funker som bare det og kutt godteriet Bare myte det med godteriet. Så nylig en vitenskapelig undersøkelse som bekrefter det. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 IKKE BRUK CLERASIL! Dere er advart... Ja der satt du oss på plass. Ikke snakk om å si hvorfor nei... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 IKKE BRUK CLERASIL! Dere er advart... Ja der satt du oss på plass. Ikke snakk om å si hvorfor nei... Det tørker ut huden og gjør det enda værre! Les lenger opp! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Å tørke ut kvisene gjør det absolutt ikke verre.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Altså, for å avlive noen myter: Kremer og annet pjatt som blir reklamert for hjelper ikke en dritt. Apoteksaker kan hjelpe til en viss grad, men ikke mye. Dette sa hudlegen min. Jeg har (eller, hadde) noe dritt som ble kalt konglobat akne. Det vil si sånne kviser som lager arr. Starta på en relativt dyr pillekur i februar, og er storforney. Kviser er ikke noe jeg ser lenger. Før var en plass jeg ikke hadde kviser sjeldent lissom... Roaccutan ftw! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Roaccutan ftw! Er ikke det de pillene som kan føre til selvmord osv.? (BTW, trådstarter spør: "hva er det som fjerner kviser raskest") Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Effektiv kvisefjerner! Fra spøk til avsagd hagle, så kan jeg anbefale en kur med B5 vitaminer. Har selv prøvd dette og kan si meg nærmest kvisefri idag. Noe mer info her: http://www.b5supplements.com/ Annbefaler dog å heller kjøpe fra sverige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå