MKej Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva er det som fjerner kviser raskest, det har jeg altid lurt litt på Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Regelmessig fjesvask med vanlig såpe (Lano) funker flott for meg. Vask morgen og kveld, gjør at kvisene både forsvinner, og ikke kommer tilbakepå en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Solarium. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Balltre... Eller kanskje kombinasjon av å skvise ut + basiron... Basiron er et reseptfritt legemiddel som tørker ut områder av huden. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 kjøp dette: Vaseline Intensive Care MILD facial cleaning mousse. den renser, lukker porene og tilfører fuktighet. Etterpå har du på Elisabeth Arden's produkt for oily skin. spør på et parfymeri etter den, de vet nok hva det er du mener. Funker som bare det og kutt godteriet Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sol er best. Man skal jo helst beskytte huden sin mot sola, da! Mulig sola funker mot kviser, men er jo ganske farlig ellers. Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) hmm.. godteri har ingenting med kviser og gjøre..... hvis ikke du har gått veldig lenge uten snop og plutselg begynner igjen, da kan kroppen reagere og du kan få kviser.... men spis snop du Endret 23. august 2005 av trallulei Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sol er best. Man skal jo helst beskytte huden sin mot sola, da! Mulig sola funker mot kviser, men er jo ganske farlig ellers. Sol er sunt i små passe mengder! Lenke til kommentar
chris Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hmm.. godteri har ingenting med kviser og gjøre..... hvis ikke du har gått veldig lenge uten snop og plutselg begynner igjen, da kan kroppen reagere og du kan få kviser.... men spis snop du Joa det har nok noe med det å gjøre. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249517 Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hmm.. godteri har ingenting med kviser og gjøre..... hvis ikke du har gått veldig lenge uten snop og plutselg begynner igjen, da kan kroppen reagere og du kan få kviser.... men spis snop du Joa det har nok noe med det å gjøre. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249517 det gjelder vell alt mat med raske karbohydrater ikke bare godteri.... for å unngå kviser så må en da være generelt veldig sunn.... men godteri er i seg selv vell like galt som og spise loff da ifølge den artikkelen Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Skal du ha fjerna kviser raskt så må du endre på kostholdet ditt Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har erfart at å holde huden i fjeset så "tørr" som mulig (så lite fettete som mulig), er det aller beste metoden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Mange trodde at vasking hjalp mot kviser, for 82% av de som deltok i undersøkelsen fortalte at de vasket ansiktet oftere. Halvparten drakk mer vann og 21% av de med kviser la om kostholdet sitt. De kuttet særlig ut sjokolade og fet mat. Selv om det ikke gjør noe å kutte ut usunn mat, hjelper det deg ikke i kampen mot kvisene. Sol er sunt i små mengder, akkurat som sykdom er sunt i små mengder. Man ruster ned for å bygge opp. 10 minutt solarium i uken forebygger hudkreft. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Kviser har ingenting med godteri å gjøre edit: måtte bare snu om på det Endret 23. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har erfart at å holde huden i fjeset så "tørr" som mulig (så lite fettete som mulig), er det aller beste metoden. jepp, og holde fingrene unna! mange har den uvanen å pirke på ansiktet sitt. fy fy. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Bruk ansiktsvask. Jeg har i tillegg en krem/gel laget i Polen, med noe silisum og sånt, som fungerer godt, tar på, lar det virke ti min, tørker vekk, kvisen begynner å forsvinne. Gjentar en til to ganger - og kvisen er vekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå