Pastor Lorentzen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Spilljournalister elsker å snakke om nytenking, innovasjon og sjangerskapende titler. I et marked overfylt av skytespill fra andre verdenskrig, fantasispill med orker og drager, og låst fast i spilltekniske konvensjoner er det ikke rart at mange går lei. Les mer Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hurra! Pastoren har begynt å skrive for Gamer.no (ja, jeg så dette Artikkelen står på trykk i Manual #13, 2005. Reproduksjon på Gamer.no etter tillatelse med Manual.). Men jeg er fortsatt glad for at du velger å legge det ut på Gamer.no Forresten en utrolig bra artikkel. Kred til deg. Endret 22. august 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kjempebra feature! Dette var virkelig interressant lesning. Har alltid hatt lyst til å få et innblikk i hvordan det er å være en kreativ spillutvikler! Håper på flere slike features i fremtiden! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Takk for tilbakemeldingen. Mens andre brøyter seg frem mellom svette og overvektige amerikanere og står i kø i tre dager for å spille på E3, tilbringer jeg mesteparten av dagene i behagelige tempererte rom og hører på debatter med utviklere, utgivere og analytikere. Veldig lærerikt. Forøvrig har Gamer og Manual (bladet mitt) innført et samarbeid der vi kan utveksle reportasjer med hverandre, så det kommer nok mer interessant lesing i fremtiden. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ok, det er veldig bra. Bladet Manual som du snakker om, hvor kan man kjøpe det? Har ikke sett det i butikken eller noen andre plasser for å være eksakt. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Du kan kun abonnere på bladet. Det er i utgangspunktet et blad for alle som jobber i spillbransjen i Norge (forhandlere, utviklere, utgivere, distributører, presse, etc.), men alle som vil kan abonnere. Send meg en PM hvis du vil ha et gratis prøveabonnement. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg har faktisk snakket med tom fulp på irc Lenke til kommentar
tore- Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Givende artikkel, håper på mer! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ja, det var en høyst interessant artikkel. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg liker Jack Emmert Han har virkelig jobbet hardt med City of Heroes og i en sjanger som lider av mangel på orginalitet har han skapt noe eget. Første utvikleren som faktisk har deltatt og hørt på folks synspunkter . Alltid interessant å lese noe fra han . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg