Ciwie Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Tenkte det kanskje det var på tide å gi etter systemkravene til BF2... Siden jeg nå har GF4 Ti4600 må jeg ha nytt skjermkort, men regner med jeg burde rive i et hovedkort og cpu som passer, slik at det lønner seg økonomisk på sikt. Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg å finne en fin oppgradering? Noe som holder lenge? Tenkte på noe à lá dette: Club3D Radeon X800Pro 256MB Skjermkort Intel Pentium 4 531 - 3.0Ghz Socket 775 ASRock 775DUAL-880 PRO Socket 775 P4 Sum 4 020 Er det forresten en fordel å ha skjermkort og hovedkort av samme produsent? Endret 22. august 2005 av Ciwie Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Det er hverken noen fordel eller ulempe av å ha skjermkort og hovekort fra samme leverandør. *Off topic* Hvis du har tenkt å spille BF2 i full grafikk- flytende, så trenger du minst 1,5gb ram(helst 2gb), et enda bedre skjermkort, og en litt raskere cpu. Hva er max prisen du hadde tenkt på? AMD eller Intel *fan*? Endret 22. august 2005 av Selvbyggern Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Rund 4-5 tusen tenkte jeg, men det ser ut til å bli mye dyrere enn det Liker egentlig helst intel, men har ingen erfaringer med AMD, så det kan jo bli det samme. Å kjøre Hl2 flytende på full grafikk er vel ikke helt nødvendig, bare noe holder lenge til prisen. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Blir 6-7 små over de 5 store... men hvis du vil ha prisen ned så bør du velge en dårligere cpu. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=18332. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå