Wobokel Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvilke sex-leker fins i hjemmet ditt? Har moren din en rød dildo med hår på? Har broren din en buttplugg? Har faren din en lommevagina? PS: Vet du ikke hva navnet på det du finner i nattbords-skuffen til familiemedlemmene er? Se: www.kondomeriet.no Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Åååååå, for helvete! INGEN BRYR SEG Endret 22. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ingen atm, men jeg vurderer å skaffe meg en Fleshlight . Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva mor og far har i skuffen med hengelås på vil jeg rett og slett ikke vite. Pappa sier at merkene på ryggen stammer fra da han var ute og tynnet ut skogholtet nedenfor oss. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Mora til en kamerat av meg lånte slik sexspill av han. Neste dag var hun innlagt på sjukehuset med vond rygg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ingen atm, men jeg vurderer å skaffe meg en Fleshlight . De skal være god.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg fatter ikke hvorfor dere tar dere bryet med å starte slike tråder, når dere vet at : a. De kommer til å bli spammet ihjel av folk som synes det bare er teit.. b. De neppe får svar fra andre enn de som ikke er gamle nok til å ha glede av slikt allikevel. c. De blir stengt av moderator så snart vi får øye på det. Les stickyen og la være med slike tråder. Stenges. Geir Endret 22. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg