Boralis Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg er en av de mange som får den "jeg gir faen i alt"-holdningen når de drikker. Dermed gir jeg faen i at det står på røykpakken "RØYKING DREPER" fordi jeg er udødelig når jeg drikker. Vel jeg kan gi deg håp, min bestefar begynte å røyke når han var 13 år, det gikk med ca 2 pakker tobakk av sterkeste sort pr uke hele hans liv, i tillegg brukte han snus/skrå. Han hadde en meget tung fysisk jobb og var aldri sykemeldt en eneste dag i hele sitt liv. Nei han døde ikke av dette, men av slag i en alder på over 90 år . Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Vel jeg kan gi deg håp, min bestefar begynte å røyke når han var 13 år, det gikk med ca 2 pakker tobakk av sterkeste sort pr uke hele hans liv, i tillegg brukte han snus/skrå. Han hadde en meget tung fysisk jobb og var aldri sykemeldt en eneste dag i hele sitt liv. Nei han døde ikke av dette, men av slag i en alder på over 90 år . kan tenke meg bestefaren din hadde en sjarmerendes latter, eventuel hoste edit: og fine hvite tenner, rene hender og ikke minst: luktet godt;) Endret 23. august 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg er en av de mange som får den "jeg gir faen i alt"-holdningen når de drikker. Dermed gir jeg faen i at det står på røykpakken "RØYKING DREPER" fordi jeg er udødelig når jeg drikker. Vel jeg kan gi deg håp, min bestefar begynte å røyke når han var 13 år, det gikk med ca 2 pakker tobakk av sterkeste sort pr uke hele hans liv, i tillegg brukte han snus/skrå. Han hadde en meget tung fysisk jobb og var aldri sykemeldt en eneste dag i hele sitt liv. Nei han døde ikke av dette, men av slag i en alder på over 90 år . Forklarer alt. Men det betyr ikke at røyking er sundt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Moro. Bestefaren min har røyka helt siden han var 7-8 år, og han er oppe i 80-åra. Han har det bra. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 er dere røykere heldige får dere kols hele gjengen, og havner på LHL rehabiliteringsenter på røros, etter en dramatisk operasjon. Men bare viss mamma godtar søknaden deres da! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg er en av de mange som får den "jeg gir faen i alt"-holdningen når de drikker. Dermed gir jeg faen i at det står på røykpakken "RØYKING DREPER" fordi jeg er udødelig når jeg drikker. Vel jeg kan gi deg håp, min bestefar begynte å røyke når han var 13 år, det gikk med ca 2 pakker tobakk av sterkeste sort pr uke hele hans liv, i tillegg brukte han snus/skrå. Han hadde en meget tung fysisk jobb og var aldri sykemeldt en eneste dag i hele sitt liv. Nei han døde ikke av dette, men av slag i en alder på over 90 år . Forklarer alt. Men det betyr ikke at røyking er sundt. Nei det forklarer ikke alt,mange som har tunge fysiske jobber og IKKE røyker som får kreft, har selv en kompis som jobba som yrkesfisker,driver idrett og aldri røykt, men jaggu fikk han lungekreft . Han var da 36 år. Men det betyr ikke at røyking er sundt. Her er vi helt enig Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 er dere røykere heldige får dere kols hele gjengen, og havner på LHL rehabiliteringsenter på røros, etter en dramatisk operasjon. Men bare viss mamma godtar søknaden deres da! Den er ikke å spøke med nei, kjenner ei dame som har det, ikke av røyk men av kullstøv etter ca 20 år på Svalbard. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tror det var en annen tråd om dette en gang Jeg har aldri prøvd å røyke en gang, men jeg har ingen kompiser som røyker heller da :-) Så nei jeg røyker ikke Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg er en av de mange som får den "jeg gir faen i alt"-holdningen når de drikker. Dermed gir jeg faen i at det står på røykpakken "RØYKING DREPER" fordi jeg er udødelig når jeg drikker. Kult Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Røyker ikke og kommer aldri til å gjøre det heller. Og for å forsvare den nedlatende holdningen vi ikke-røykere har; - Dere som røyker, og er stolt av det: Gi meg ÉN god grunn til å røyke, så skal jeg pinadø begynne å røyke selv. Man får street creds. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 lol... Han bad om en god grunn, ikke en dårlig grunn! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 lol... Han bad om en god grunn, ikke en dårlig grunn! Det kan ha vært ironi. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Selvsakt røyker jeg ikke. Driver ikke med sånn dritt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nei, røyker ikke, det er teit og ser domt ut, pluss at jeg er alergisk mot det Hadde sikkert dødd viss jeg hadde røykt Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor de begynner i det hele tatt. Er utrolig vanskelig å forstå egentlig ... Hvem er det som vil ødelegge kroppen sin? Og for de som ikke viste det er snus like farlig som røyk, øker kreftrisikoen. Skal være tøffe vettu.. gi deg a?! det der er så misbrukt setning! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Niks ingen røyking her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor de begynner i det hele tatt. Er utrolig vanskelig å forstå egentlig ... Hvem er det som vil ødelegge kroppen sin? Og for de som ikke viste det er snus like farlig som røyk, øker kreftrisikoen. Skal være tøffe vettu.. gi deg a?! det der er så misbrukt setning! Kanskje det er noe i det da. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vel, har veart helt royk fri i over et aar naa Hadde jeg ikke veart saa redd for aa faa div sykdommer saa hadde jeg vel fortsatt royket. Det er sykt som redsel kan motivere deg:P Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 kun viss eg mister forstanden etter større mengder alkohol...ellers ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg