endrebjo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nope, har aldri prøvd verken snus eller røyk, og ikke har jeg tenkt til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røyking er noe av det desidert verste jeg vet. Ikke bare er det idiotisk å sakte, men sikkert drepe seg selv, men det er og forbannet teit å plage resten av befolkningen med smogen sin. Dessuten er jenter som røyker EKSTREMT udelikat. Hurra for Røykeloven. jeg kunne ikke vært mer enig med deg! så, nei jeg røyker ikke! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er ikke tilhenger av sigg...dog er en pipe med god sterk tobakk i fylla godt, og en pris er ikke å motsi en gang i blant heller. Cigarillo på høytider. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røyker ikke. Har bare røkt en sigg i mitt liv på en fest som var en total katastrofe. *HintHint*Hvit telefon uten telefon*HintHint* Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røyker ikke, snuser ikke, sniffer ikke, drikker sjelden Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Aldri prøvd å røyke! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg er den personen som setter meg ned stille på benken ved siden av de snille antimennskene, drar frem en marlboro light, fyrer opp og gir fra meg et lite stønn av hvor DEILIG det er å leve. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jimstar? Det hadde jeg ikke trodd Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg røyker , jeg er tøff neida eg vet at det bare er tull og røyke men eg er lat og gidder ikke gjøre no med det , jeg liker og kaste penger ut viduet og btw vi trenger en vote ,, Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røyka før, men inngikk et veddemål med en kompis om å se hvem klarte seg lengst uten. Han sprakk etter 1 uke, jeg klarer meg fint enda, 6 år etter Røyking er faktisk ofte "inngangsporten" til nye bekjentskaper, merket det selv den tiden jeg røyket. Jeg slutta å røyke, og har endt opp her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Røyker, snuser, drikker osv. Har røyket i 11 år. Endret 22. august 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Såklart røyker jeg ikke! Røyking er farlig og man kan havne i fengsel for det! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg røyker ikke røyk suger!! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røker ikke, snuser ikke, og drikker ikke. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg snuser også foressten. Jeg har forøvrig sluttet å drikke vodka, da jeg blir veldig trøtt av det Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røyking er noe av det desidert verste jeg vet. Ikke bare er det idiotisk å sakte, men sikkert drepe seg selv, men det er og forbannet teit å plage resten av befolkningen med smogen sin. Dessuten er jenter som røyker EKSTREMT udelikat. Hurra for Røykeloven. Kan bare si "amen" etter den uttalelsen Lars. Veit, kunne ikke sagt det bedre selv! Hater alle sider ved røyking. Kan ikke holde ut røyklukta. Bare det å putte en giftpinne i munnen får meg til å lure på om folk er helt dumme. Alle vet at røyking er svært helseskadlig Dere som er helt imot meg får bare kalle meg dum, men dette er hva jeg mener om røyking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg