thomassit0 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 røyker en sjelden gang på fest, det er det.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nei, jeg suger ikke på dødspinner, takk. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den eneste fordelen med å røyke er at det er sosialt, ihvertfall innenfor mine kretser. Om du er ute med noen og tar en røyk, er det lett og begynne å prate.. Er overrasket over hvor mange ikke-røykere det er her.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det argumentet med at røyking er sosialt er noe jeg aldri kommer til å skjønne. Man kan da vitterlig prate sammen innendørs? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 røyker ikke røyk er kreft på pinne Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ja, røyker. Nei, skal ikke slutte. Nei, smaker ikke godt. Ja, jeg er hekta. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Elwiz: Hektet på noe du ikke synes er godt? Greit at man blir hektet på nikotin, men det får da være grenser. Hadde snus smakt avføring så hadde jeg sluttet på dagen. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ja, røyker.Nei, skal ikke slutte. Nei, smaker ikke godt. Ja, jeg er hekta. second that har prøvd å slutte men det er ikke lett Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røyker ikke, synes det er for mye rot med lighter, askebeger og glør. Men snuser. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røyker sigar sånn litte grann. Snus FTW Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nope, aldri prøvd Samme her. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røyker, og det er godt. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Røyker ikke!' Finnes det i det heletatt NOEN fordeler med å røyke? Har granska sjela dypt og inderlig men kan ikke finne noen fordeler jeg heller. Har forsøkt med at om jeg tar meg en sneip har jeg pause i ca 5cm. Men jeg får nøyaktig den samme pauseeffekten med feks en banan. Jeg røyker, mye. Er den eneste stygge uvanen jeg har igjen, og den har jeg tenkt til å beholde en stund til. Har røyka fast siden jeg var 13 så det er vel snart på tide å slutte. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ikke bare er det idiotisk å sakte, men sikkert drepe seg selv Og det gjør ikke snus? Du får kreft i munn, svelg og mage, for ikke å snakke om at tannkjøttet trekker seg opp over tennene. Kom ikke å si at røyk er det værste du veit, men broren, snus, er en helt grei vane. Dessuten er jenter som røyker EKSTREMT udelikat. Jeg har ikke noe særlig imot jenter som røyker. Jada, likfingre og dritt, men med en kake i overleppa kan selv den peneste jente bli stygg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det argumentet med at røyking er sosialt er noe jeg aldri kommer til å skjønne. Man kan da vitterlig prate sammen innendørs? ..tror ikke det at det er det som det går på, om man kan prate sammen inne, eller ikke.. Tror det er mer den; - Hey du (*går bort til søt jente/gutt*)! Har du fyr? - Ja (*tenne lighter'n*) så er praten i gang, -greia som gjør at man kaller det sosialt. At man har et "inngangsspørsmål" til en person.. on-topic.. Nei, røyker ikke og har heller aldri prøvd.. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 tar meg en blås når jeg føler for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg