sofarot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har jeg lyst på en røyk, tar jeg meg en røyk.... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har jeg lyst på en røyk, tar jeg meg en røyk.... Har du alltid en røykpakke liggende? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har jeg lyst på en røyk, tar jeg meg en røyk.... Har du alltid en røykpakke liggende? Nei, men det er alltid noen som har. Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og ta en sigar på en fest er ok, men sånn fjortissrøykebakskuretsåingenvoksneserdeg røyking er bare patetisk. Hva er aldesgrensen på å røyke? er det ikke 16 eller no sånt? Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 18. trodde det var sånn at man kunne røyke når man var 16, men man måtte være 18 for å kjøpe. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 18. trodde det var sånn at man kunne røyke når man var 16, men man måtte være 18 for å kjøpe. smart. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 18. trodde det var sånn at man kunne røyke når man var 16, men man måtte være 18 for å kjøpe. smart. Det var sånn før, men den regelen ble forandret for ikke så lenge siden om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og ta en sigar på en fest er ok, men sånn fjortissrøykebakskuretsåingenvoksneserdeg røyking er bare patetisk. Hva er aldesgrensen på å røyke? er det ikke 16 eller no sånt? :!: Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvis man røyker for å være kul har man problemer. Hvis man røyker siden man er avhengi har man problemer.. hmm Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvis man røyker fordi man synes det er godt, koselig, sosialt og avslappende, da? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nei, sluttet for nesten et år siden Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ingen røyka fordi de trengte det... alle som røyker har begynt pga press fra andre... Jeg røyker ikke pga fattern min, han dampa 1-2pakker hver dag når jeg var liten, og har ganske bra allergi nå, + at jeg nesten aldri kunne trekke frisk luft når jeg var liten, dette skal jeg aldri utsette barna mine for, derfor jeg holder meg langt unna røyk og damer som røyker, syntes det er direkte usexy at ei jente røyker. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvis man røyker fordi man synes det er godt, koselig, sosialt og avslappende, da? Da har man det godt,koselig,avslappende og sosialt Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nei jeg røyker ikke Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 18. trodde det var sånn at man kunne røyke når man var 16, men man måtte være 18 for å kjøpe. smart. Det var sånn før, men den regelen ble forandret for ikke så lenge siden om jeg husker riktig. Fjas fra ende til annen. Det er noe 16-åringer har funnet på som et påskudd for å røyke/drikke/whatever. OnT: Røyker ikke. Dama gjør, og det er kjipt. Smaker askebeger. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 18. trodde det var sånn at man kunne røyke når man var 16, men man måtte være 18 for å kjøpe. smart. Det var sånn før, men den regelen ble forandret for ikke så lenge siden om jeg husker riktig. Fjas fra ende til annen. Det er noe 16-åringer har funnet på som et påskudd for å røyke/drikke/whatever. OnT: Røyker ikke. Dama gjør, og det er kjipt. Smaker askebeger. For det første: Har du stappa et askebeger i kjeften og smakt på det? Og for det andre: No smint. No kiss. Og det tredje: Menthos - the freshmaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fjas fra ende til annen. Det er noe 16-åringer har funnet på som et påskudd for å røyke/drikke/whatever. Nei, det tror jeg ikke. Skal staten bestemme hva man gjør innenfor husets fire vegger? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Røyk? Røyk? er det noen som påstår jeg røyker? hva? hvem er det som påstår at jeg røyker? Jeg røyker da aldeles ikke... nei nei nei ikke noe røyk på denne karen nei nei nei nei...... OKAY! jeg innrømmer det! jeg røyker... men bare litt... bare en 20 pakning om dagen... *smyge seg sakte vekk fra folkemengden og gjemme seg bak skjermen* *titt* Faen de er der enda *kikke opp* er dere der fremdeles? *THE END* Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Røyker ikke og snuser ikke, og har heller ingen planer om å begynne med det Men tar meg kanskje en "støyt" på fester! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg