Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg skal love dere en ting, barn: Øl smaker tusen ganger bedre kombinert med sig. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg skal love dere en ting, barn: Øl smaker tusen ganger bedre kombinert med sig. Synd jeg ikke liker Øl, da.. Og nei, jeg røyker heller ikke. Noen som kan gi meg en GOD grunn for og begynne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Og nei, jeg røyker heller ikke. Noen som kan gi meg en GOD grunn for og begynne? Det er godt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Og nei, jeg røyker heller ikke. Noen som kan gi meg en GOD grunn for og begynne? Det er godt? Det er kult, street creds liksom, du skjønner? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er man kjip fordi man synes det er kult å røyke? Gjør det ikke selv, men synes det ser bra ut. Det er det tydeligvis veldig upopulært å mene. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er da smak og behag.. Men personlig syns ikke jeg det er noe kult å røyke, og det ser ikke så serlig bra ut. Nei, jeg røyker ikke Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er IKKE godt, IKKE creds, og heller ikke respekt.. Og ja, Sjokolade er godt. Potetgull er godt.. Hvorfor ikke spise det isteden? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er man kjip fordi man synes det er kult å røyke? JA. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 De som sier at det ikke er kult og røyke er bare jævla missunlig. Yay! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er man kjip fordi man synes det er kult å røyke? JA. Oh. Der kan man se. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Er man kjip fordi man synes det er kult å røyke? JA. Jeg liker ikke røyk selv, men skal ikke benekte at røyk kan se kult ut... Endret 3. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er man kjip fordi man synes det er kult å røyke? JA. Jeg liker ikke røyk selv, men skal ikke benekte at røyk kan se kult ut... Nettop. Det er like upopulært å mene det som det var å kritisere invandrere for 4 år siden. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Om røyk ser kult ut? Hehe, jojo, kanskje på diverse filmer der røyken går i slowmotion og omringer ansiktet til personen, DA kan det se kult ut. Men vanlige folk som står i kulden og hutrer og patter på en rullings ser ikke akkurat rått ut. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det gjør seg absolutt med en røyk i enkelte miljøer, det er bare å innrømme. Jeg røyker dog ikke selv, men jeg sier ikke at det er så ukult som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er man kjip fordi man synes det er kult å røyke? JA. Jeg liker ikke røyk selv, men skal ikke benekte at røyk kan se kult ut... Nettop. Det er like upopulært å mene det som det var å kritisere invandrere for 4 år siden. Greit nok, det kan se litt mer voksent ut enn noen som ikke røyker. men ikke dermed en grunn for og begynne og røyke! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Så klart det ikke er en grunn! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 røyker når jeg blir tilbudt og på fest jeg... men på fest går det mest i sigar røyk er utrolig godt ja! men skal aldri begynne å røyke fast. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Greit nok, det kan se litt mer voksent ut enn noen som ikke røyker. men ikke dermed en grunn for og begynne og røyke! Røyking ser absolutt IKKE voksent ut spør du meg, noe jeg forbinder med tenåringer... Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ja, jeg røyker! Nei jeg føler meg ikke tøff, jeg føler meg heller ikke teit! Kun 6 av 15 sigg om dagen er digg. Til en viss grad er jeg intresert i å slutte, på en annen måte nei! De fleste syns at sigg på pils er en digg kombo. Jeg syns snus og pils smaker bedre. Nei, jeg kommer nok ikke til å slutte i nærmeste fremtid (selv om jeg sikkert bør det!). Alle dere ikke-røykere som løper rundt og ber om "en god grunn til å begynne røyke", glem det! Dere er uvitene! røyk noen år før dere uttaler dere! Dere har ikke følt nikotinen, tjæren og benzenen tære på kroppen, så dere vet rett og slett ikke hva det innebærer! Ellers er jeg fullt å helt klar over at konsekvensene av røyking kan være fatale. Røyking kan føre til kreft, hjernebødninger og andre ulumskheter! I værste fall død! Men for å gjenta meg selv, ber jeg dere nok en gang slutte å moralisere om hvorvidt røking er bra eller dårlig. Godt eller vondt! Konkulsjon: Ja jeg røyker! Røky dreper (vitenskapelig bevist)! Jeg nyter det! Takk for meg, god helg videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg