SvennAndre Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Nei, røyker ikke. Mange i klassen som gjør. Dog, de fleste som gjør er litt over U.skole nivået, så kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Gjorde det før.....Sluttet no, mene det hender jeg "glipper" litt. Hadde det ikke vært for kjæresten og søsteren min maste så mye om at skulle slutte så hadde eg aldri giddet.... "savner røyken" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Slutta, festrøyket i 1 år kanskje etter det... Er nå helt 100% røykfri kan rett å slett ikke røyke lenger, hoster som bare pokker.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 åssen røyk snakker vi om ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 *Vanlige sigaretter *Cirutter *Sigarer *Pipe *Vannpipe *Strå Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ah, da røyker ikke jeg, jeg røyker nemlig bare labbene mine Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Røyker når jeg må Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Røyking er for tapera! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Røyking er for tapera! tja, vannpipe er jo ikke så ille Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Røyking er for de som liker det.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Røyking er for tapera! tja, vannpipe er jo ikke så ille Neinei.... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 nei... er ikke så dum... ja dum... jeg sa d dum.! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ikke noe sakte selvmord her i gården Prøvde å røyke bensin en gang Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ikke noe sakte selvmord her i gården Prøvde å røyke bensin en gang Svidde du av fjortisbarten da? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var heldige og kjente bare ne sterk varme. en annen smeltet glidelåsen. Lenke til kommentar
Samene Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Røyking er for tapera! Og jeg som trodde at alle de som ikke kan argumentere sine påstander ikke hadde noe intelligens i det hele tatt. Hva vissste vel jeg? Jeg røyker fast og vil til enhver tid motbevise dine teorier om at at du skulle ha noe mer intelligens enn meg Jeg vil vel heller kalle deg direkte dum siden du ikke tar min,eller andre røykeres, vinkling i betraktning. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Samene, du er morsom Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Snus inneholder jo blant annet mye nikotin, som jo ikke akkurat er helsekost sant nok, men det er heller ikke veldig helseskadelig. å bli 80 i steden for 83 pga snusbruk, er inget stort tap. Nikotin er vel såvidt jeg har forstått ikke skadelig i seg selv. Problemet er vel avhengighet og at man ved å bli avhenging av tobakksprodukter dytter i seg en røys med giftige stoffer. Jeg snuser selv men har lyst å slutte. Det sies at man ved bruk av snus kan høyne risiko for sukkersyke noe som skremmer meg ganske kraftig. Risikoen for å få munnkreft o.l. er forsvinnende liten men ufarlig er det nok ikke. Nikotin trekker i hvert fall sammen blodårene så det blir større sjanse for blodpropp og hjerteinfarkt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Snus inneholder jo blant annet mye nikotin, som jo ikke akkurat er helsekost sant nok, men det er heller ikke veldig helseskadelig. å bli 80 i steden for 83 pga snusbruk, er inget stort tap. Nikotin er vel såvidt jeg har forstått ikke skadelig i seg selv. Problemet er vel avhengighet og at man ved å bli avhenging av tobakksprodukter dytter i seg en røys med giftige stoffer. Jeg snuser selv men har lyst å slutte. Det sies at man ved bruk av snus kan høyne risiko for sukkersyke noe som skremmer meg ganske kraftig. Risikoen for å få munnkreft o.l. er forsvinnende liten men ufarlig er det nok ikke. Nikotin trekker i hvert fall sammen blodårene så det blir større sjanse for blodpropp og hjerteinfarkt. I tillegg så er snus bare EKKELT og kvalmt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg