AlekXP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg lurer på om det finnes flere hurtigtaster for lim inn, kopier. jeg vet att det finnes "CTRL+C/V" og slik, men finnes det flere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har du sett på det "klistrede" emnet øverst? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=347542 Og hvorfor ha flere alternativer for en funksjon? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Fordet nå har jeg ett tastatur der CTRL ikke fungerer som den skal. Og så er jeg så irritert når jeg må bruke musa for å kopiere og lime inn, siden jeg arbeider mye foretere med bare tastatur liksom. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Det finnes en kapp på tastaturet ved siden av høyre windowsknapp som gjør det samme som høyre museknapp. Deretter ser du på understrekingen i menyen hvilket tegn du skal bruke for copy/paste. Den burde gå bra med defekt ctrl tast. En annen sak er at hvis tastaturet ditt ikke virker er det kanskje på tide med et nytt. Jeg kjøpte et på Elkjøp nylig til under femtilappen. De solgte de så billig fordi de var svenske, men forskjellene er så små at det er til å leve med. Endret 22. august 2005 av Mythos Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Eg klarer ikkje å bruke Rullegardinknappen til dette, om eg markerer ein tekst og trykker på den kjem berre gardina til den sida opp. Endret 22. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 CTRL-INSERT = Copy SHIFT-INSERT = Paste Dette gjelder tekst. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men han har jo ikkje Ctrl. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har noen lagt merke til ctrl-knappen på andre siden av tastaturet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Trur det går an å lage eigne hurtigtaster i Windows, eg veit berre ikkje korleis Endret 22. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men han har jo ikkje Ctrl. Logical breach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå