Kimble Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heisann, kjøpe meg en hp 5700. Printern er helt grei den, men den plasserer et hp reklamemerke øverst til høyre på alle utskrifter. Noen som vet hvordan man fjerner det? Dette er noe av det mest latterlige jeg har vært borti, det kan da umulig være noen som er interessert i å ha det merket der? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den står sikkert i 'demo-modus' eller noe siden den legger på logoen på utskriftene. Sikker på at det ikke står noe i manualen om hvordan man skrur av dette? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Den står på "generell utskrift for daglig bruk". Kan ikke finne noe om det merket noen plass. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hehe, fikk svar fra HP's brukerstøtte om at dette var et ganske uvanlig problem :-) Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Fatter ikke hva det kan komme av!! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Trådstarter bes bruke Edit-knappen og redigere sitt innlegg istedet for å lage nye poster hele tiden. Det er i strid med forbudet mot bumping. Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Geir Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Skjønner.. Løste forresten problemet. Var vel det som kan kalles en brukerfeil Det var slett ikke printern som skrev ut denne logoen. Sammen med printern kjøpte jeg endel hp ark, med en slik logo på.. Litt flaut jah! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hehe, denne var dagens! Fint du fant løsningen da Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det problemet ditt var så dumt at du får en god del respekt fra meg bare ved å innrømme det Mange som ikkje hadde vore mann for å innrømme noe sånt Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 HAHA. Satt å søkte etter et problem jeg har. Og humøret var mildt sagt sort. Denne posten fikk humøret opp igjen. Takker så mye astrox 8) Hehe, når selv ikke brukerstøtte fatter hva det er som er feil, er feilen som regel ganske banal... Lenke til kommentar
findon Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Klassiker! Har jobbet med print i flere år, men dette var en av de bedre Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 :lol: Du får stjerne i boka med at du innrømmet det!! Lenke til kommentar
araziel Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 haha, dagens lattis glad du fant problemet vaffal Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Må innrømme att jeg stramte litt på smilebåndet nå :=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Det var en høyst artig brukerfeil..! Jeg ser for meg ansiktet til HP Supportkonsulenten idet du sier det kommer HP logo PÅ ALLE ARK!! Og noen minuter senere sier du; Men.. Logoene er på de arkene jeg putter inn i skriveren, tror du det har noe å si..? Må ha gjort dagen hans god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå