Gå til innhold

Reklame på HP utskrifter

Anbefalte innlegg

Heisann, kjøpe meg en hp 5700. Printern er helt grei den, men den plasserer et hp reklamemerke øverst til høyre på alle utskrifter. Noen som vet hvordan man fjerner det?

Dette er noe av det mest latterlige jeg har vært borti, det kan da umulig være noen som er interessert i å ha det merket der? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter bes bruke Edit-knappen og redigere sitt innlegg istedet for å lage nye poster hele tiden. Det er i strid med forbudet mot bumping.

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

HAHA.

Satt å søkte etter et problem jeg har. Og humøret var mildt sagt sort.

Denne posten fikk humøret opp igjen. Takker så mye astrox 8)

Hehe, når selv ikke brukerstøtte fatter hva det er som er feil, er feilen som regel ganske banal...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+9812398713

Det var en høyst artig brukerfeil..!

Jeg ser for meg ansiktet til HP Supportkonsulenten idet du sier det kommer HP logo PÅ ALLE ARK!!

Og noen minuter senere sier du;

Men.. Logoene er på de arkene jeg putter inn i skriveren, tror du det har noe å si..?

Må ha gjort dagen hans god :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...