Iver. Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 8. er møkk, 9. er morsommere 10. Uffameg, gleder meg til å begynne å studere jeg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 8. er møkk, 9. er morsommere 10. Uffameg, gleder meg til å begynne å studere jeg Heeeelt enig! 8 ekke så artig, 9 er gøy, men 10 det er kjett! For da blir det mye mer press på lekser og karakterer og sånt.. nei gleder meg vel ikke til jeg skal begynne på vdg men gleder meg til jeg kommer ut av tiende Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 har ennå to år med VGS igjen... har gått to år allerede men likte ikke de fagene jeg tok så nå har jeg begynt på VK1 Transportfag, og har tenkt å gå almenfagli påbygning etterpå for å kunne begynne å gå på høyskole... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg går på Ungdomskolen jeg Kan jeg ta på deg? Jeg går siste året der nå. Dessuten så er jeg ikke enig, åttende var morsommere enn niende. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 De burde hatt aldersgrense på forumet. Aldersgrense FTW! Kan ingen lage en poll om dette? "JA, eller NEI! det er opp til deg!" Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ungdomsskolen sucka. Enkelt og greit Vgs er bedre, går selv vk2 allmenn, og dette året ser ut til å bli meget lovende Timeplanen ser så grei ut atte, har aldri hatt mindre timer, og mer chill fag. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Sjeleglad jeg er ferdig på ungdomskolen var triste saker. Mye bedre på VGS. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 jeg går i andre året på ungdomskolen... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 De burde hatt aldersgrense på forumet. Aldersgrense FTW! Kan ingen lage en poll om dette? "JA, eller NEI! det er opp til deg!" Glem aldersgrense. En sinnstilstand-"grense" ville vært mer effektivt. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Ikke så fun med skole lengere.... Bynt å jobbe ja.... Endret 30. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg går på Ungdomskolen jeg Kondolerer. Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Gratulerer ja...Går på grunnkurs media og kommunikasjon Jepp, Passer meg mye bedre enn ungdomsskolen. Må være noe med den sommeren fra 10. kl til grunnkurs. Folket synes ikke det er så rått lengre med "De uvitende, barnslige, "leve fra helg-til-helg", mekkegutta`". Ganske mye slapping på MK til nå, her i bygda. Vi får alt for mye tid til hvert prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå