Propaganda Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 http://finn.no/finn/bap/object;pdc=1118757...innkode=5681679 :!: Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 tviler på at det går da Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 :!: Hovedkategori: Barneutstyr Og Ola Nordmann ja Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 tviler på at det går da nei,seriøst??? :!: Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 NB: Annonsen er slettet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 NB: Annonsen er slettet. Gledesdreper. Buhu.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hadde dette funket, ville jeg gitt bor en stk søster + en stykk bror som har en tendens til og tråkke på alle nervene mine samtidid... PS. noen som er interesert? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hadde dette funket, ville jeg gitt bor en stk søster + en stykk bror som har en tendens til og tråkke på alle nervene mine samtidid... PS. noen som er interesert? Tjaa. Hvor gammel er søstera? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er faktisk gjort før. En unge som ble solgt på Ebay, og det var faktisk seriøst. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er faktisk gjort før. En unge som ble solgt på Ebay, og det var faktisk seriøst. Enkelte folk har litt store problemer i knollen.. Får vel ikke solgt unger sånn seriøst sånn da? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er faktisk gjort før. En unge som ble solgt på Ebay, og det var faktisk seriøst. Enkelte folk har litt store problemer i knollen.. Får vel ikke solgt unger sånn seriøst sånn da? Tydligvis. Foreldrene, kom vel i fengsel/ble hardt bøtlagt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) hadde dette funket, ville jeg gitt bor en stk søster + en stykk bror som har en tendens til og tråkke på alle nervene mine samtidid... PS. noen som er interesert? Tjaa. Hvor gammel er søstera? søstra er 15 men de gis ikke bort separat... begg eller ingen vil ikke sitte igjen med en som blir mer irriterende enn noensinne og lar det gå utover meg istedenfor den som ble sendt avårde Endret 22. august 2005 av Minerva Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ola Normann er en skummel mann! Den artikkelen er owned... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Beskrivelse Vi selger/gir bort vår kjære Cecilie, etter at hun har torturert oss i 12 år. Pent brukt. Veldig rotete, skriker høyt, og er ellers en stor landeplage. Varen kan hentes, eller sendes i posten, som servicepakke. Varen selges i den stand den er, og etter kjøp så fraskrives alt ansvar. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hadde den vært seriøs hadde hu nok bli kjøpt og, av en pedofil, eller pedopimp. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 lol, men skift emnetittel, den er for dårlig. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 emnetittelen er bra nok den,hvis den blir stengt,så blir den det,no worries. For å få det på det rene,så trudde jeg IKKE at dette var sant,det får da være grenser Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) emnetittelen er bra nok den,hvis den blir stengt,så blir den det,no worries. Nei, emnetittelen er ikke bra nok Men nok OT.. Minerva: går det ikka ann å bare skrote gutten da? Sikkert større interesse for jenta.. Pris? Endret 22. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå