Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Student maskin til søstera mi

Gazer75

Anbefalte innlegg

Hei

Treng litt hjelp til å finne ei bærbar til søstera mi. Ho har byrja på UiB og der er det meste på internett...informasjon, timeplan, innlevering av oppgåver osv.

Har ganske grei oversikt over stasjonære PC'ar, men når det gjeld bærbare har eg null peiling :)

Maskina skal brukast til skriving av oppgåver og inlevering av desse via internett, epost og enkel surfing på internett.

Speling er ikkje aktuelt for henne.

Den må og ha wlan då skulen er klargjordt for dette samt der ho bur.

Håpar nokon kan hjelpe meg med å finne noko som passar.

JT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stundentar har som kjent ikkje mykje pengar å rutte med så eg hadde rekna med ein plass mellom 5k og 10k.

Helst så billeg som mogeleg utan at det går for mykje ut over ytelse og kvalitet.

Hun kan jo høre med UiB, om de fremmer et tilbud for studenter. De fleste universiteter gjør det.

Ellers hagler det med gode tilbud på bærbare for tiden.

Eksempelvis denne fra datakjeden som har butikk i Bergen.

Nå finner du sikkert billigere på nettet, men kjøper man i butikk, blir alt enklere om man får problemer.

Endret av Carbonite
Lenke til kommentar

Jeg ville nok ha satt meg inn i hvilke krav søsteren har til maskinen (noe som det virker som du har gjort). F.eks. hvis hun skal gå veldig mye med den, ville det nok være greit med en laptop som ikke veier altfor mye (det blir fort tungt med bøker i tillegg i sekken). Finn også en laptopsekk som er passende for hennes hverdag, det vil lønne seg (og ikke bare en laptop). Thinkpad er gode maskiner, men de koster som regel litt, jeg ville nok vente til ett tilbud kom på UiB, noe det alltid gjør.

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...