Billy Bob Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du får min stemme også, for å være Opel/Vectra, var bilen din seriøst fin! Når det i tillegg er litt motor i den, blir jo det bare ennå bedre! Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Bilen vurderes solgt Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 GlennTL: Hvor mye vil du ha for den? Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Spørs hva som skal være med av anlegg å sånn da.. Er nettopp bygd anlegget i den også da så.. 105,- med cd spiller å RF frontsettet. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kjøp og salg skal ikke være her! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Han må da få nevne at han skal selge bilen vel! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Bilen vurderes solgt Verdi? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Spørs hva som skal være med av anlegg å sånn da.. Er nettopp bygd anlegget i den også da så.. 105,- med cd spiller å RF frontsettet. Dette er ikke akkurat å nevne at han vurderer å selge bilen.. Her listes det masse info om bilen, også sier han at han vurderer å selge. Noen spør hva han skal ha for den. Og han sier hva han skal ha.. Hvordan er det forskjellig fra et salg? (en annonse) Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Unnskyld trodde ikke det var så nøye. De som er interesert får sende meg en PM da. Lenke til kommentar
icer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Takker . Tror nok jeg aldri blir ferdig med den da. Mye å gjøre med den ennå. du bor vell ikke i trondheim?? syntes jeg så en prikk lik bil på vei hjem fra skolen idag.. Hehe, for Vectra er bare produsert i noen få eksemplar sant Den bilen var vill, han jeg bor på hybel sammen med har Vectra og han syns den er vill, men din er villere Unnskyld trodde ikke det var så nøye. De som er interesert får sende meg en PM da. Eller legg inn en ny tråd i Kjøp/Salg Endret 10. september 2005 av icer Lenke til kommentar
maze Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Utolig pen bil. Hva består anlegget ditt av? Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 JVC Kd-lhx601 Cd spiller RF Power Type RF T162S RF Punch komponentsystem P162S JL Audio W3v2 12" Subwoofer 2 stk Lotus Seas CW21EX001 8" Subber AUDISON LRx 2.500 2x200W RMS AUDISON LRx 2.150 2x80W RMS AUDISON LRx 1.400 1x900W RMS (m/Bass remote) 2 stk Dynabel 1,5 Farad kondensatorer Alle kabler er fra Oelbach og Rockford Står det meste om bilen på V6-Tuning Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Da har jeg såvidt fått begynt med ombygginga. 24 nye Ventilløftere, tetninger, kvasskammer, SMT6 tillegsprut, justerbar bensintrykksregulator bestilt. Målte den med G-måler før jeg begynte nå å fikk 218hk så da får jeg nok se når jeg er ferdig. Har også begynt å rote noe mer med anlegget, nye kasser skal bygges til 8" inni bilen, så blir det en 12" til baki, og en forsterker til.. (Huff dette blir trangt ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå