chokke Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ja, har undra meg lenge nå om topper mcnabb i SW er til noe, han er lvl 1 og jeg har prøvd å gi han mat osv, men han tar ikke imot. Er han bare til pynt? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Han er Nabb med stor N. Han topper lista over nabbs. Han bare er der som et bevis på at dersom du dreper for mange kaniner, ender du opp som han. Endret 22. august 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det var noe nytt. Har spilt WoW lenge og aldri møtt på denne karen. Det er det første jeg skal sjekke når jeg skal spille igjen, på torsdag. Lenke til kommentar
str00tz Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 han får negativ XP for hver gang en alliance blir corpse camped..og siden level 1 er det laveste...........forblir han der Horde siden har også en lignende kar stående i orgrimmar Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 han får negativ XP for hver gang en alliance blir corpse camped..og siden level 1 er det laveste...........forblir han derHorde siden har også en lignende kar stående i orgrimmar Eneste vi har i orgrimmar er Gamon, og han tror jeg er til å teste crits på.. Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvem er egentlig denne Gamon ? Har sett han noen ganger i Orgrimmar når han blir drept. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvem er egentlig denne Gamon ? Har sett han noen ganger i Orgrimmar når han blir drept. Tja.. Har hørt rykter om at det er en lowlevel quest på han. Ellers blir han vel brukt til å teste crits på som sagt. Han har merkelig nok 100% sjanse for å bli crittet. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 står han inne i Orgrimmar Inn? fordi jeg drepte en der for en rogue-quest ^^ Lenke til kommentar
Canute Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvem er egentlig denne Gamon ? Har sett han noen ganger i Orgrimmar når han blir drept. Tja.. Har hørt rykter om at det er en lowlevel quest på han. Ellers blir han vel brukt til å teste crits på som sagt. Han har merkelig nok 100% sjanse for å bli crittet. Han er til et pickpocket quest for troll/orc rogues tror jeg. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Gamon må lockpickes i et rogue quest. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Gamon må lockpickes i et rogue quest. Lockpickes? Uhm... ? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 "^Your Mortal Strike crits Gamon for 1800" ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå