Mato Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg var "litt" (les stupings) full på en fest og ramla lag som eg var rett i en murtrapp , di som var tilstet pakket hodet midt inn i et hankla og la meg så eg kunne sove litt , var masse søl i senga og eg hadde tørka blod i hele håret dagen etterpå , klipte av meg alt håret for og se hvor ille det var , det så ille ut så eg bestilte time til legen og var der 4 dager etter på , hvor legen utbryter at eg burde kommet med engan etter på , eg skulle ha sydd noen stig , men det var forsent nå . så di renset såret og ga meg en fine plaste lapp i bakhodet , nå har eg sært arr der eg var 15-16 når dette skjedde Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 var vell 4-5 år var i barnehagen satt fredelig og leikte plutselig fikk eg ein jævla metallboks i bakhaue var ein anna dritt unge som hadde slengt bak seg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg hoppa inn i målstanga med hode først da vi spillte fotball. Da hadde jeg rødt hår. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 2år å rullet ned en trapp, en hel etasje, hoderulling.... koko, BææÆ... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har slåt hull i hodet, ved mange anledninger så husker derfor ingen spesielle episoder. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg fikk en Dart-pil i bakhodet for lenge siden. Husker ikke hvor gammel jeg var. Og så datt jeg ned fra en hjemmesnakret taubane, og gikk med stifter i hodet noen uker. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg var liten (alder ukjent.). Det er kveld, jeg skal legge meg. Tar av olabuksa, legger den på gulvet, (det het det når jeg var liten) og kler meg til sovetøy, og legger meg til å sove. Sover søtt hele natta utenom at jeg falt ut og ned på gulvet og klatra opp igjen. Når jeg våkner har jeg en stor plasterlapp på pannen, så jeg spør min bestemor hvorfor jeg har plaster panna. Det har jeg fordi jeg begynte å blø når jeg falt ut av sengen. Viser seg at glidelåsen på olabuksa sto rett opp, og det hadde laget et fint hull rett inn i panna mi. Uten at jeg merka noe til det . Sånn fikk jeg hull i panna. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg fikk en Dart-pil i bakhodet for lenge siden. Husker ikke hvor gammel jeg var. Og så datt jeg ned fra en hjemmesnakret taubane, og gikk med stifter i hodet noen uker. au! jeg var 4-5 år , og var på barnehagen. jeg kranglet med en annen gutt som var like gammel som meg, om en lekebil,.. Han sente bilen ned sklia og jeg fulgte etter. og jeg mista balansen og tryna med panna rett i en spiss (liten) stein! og når jeg venta på at pappa skulle komme å skjøre meg til sykehuset så fikk jeg en twist av en av "lærerne", og da var alt bra (nesten) Endret 22. august 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jøsses ! Så mange nerder og geeks som har hull i hoved.... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Falt 5 meter fra et tre med hodet først, rett ned på en stor stein. Resulterte i en saftig hjernerystelse og flere dager tilbragt på sykehuset. Gikk også med solbriller på skolen i hele høstsesongen pga. en svær blåveis jeg pådrop meg under landinga:D. EDIT: 4 klasse. Endret 22. august 2005 av dD. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg fikk et hull i hodet da jeg leste denne tråden. Den oser av meningsløshet, og jeg ble drevet til vanvidd, dette førte til at jeg fikk en syk trang til å slå hodet ned i skrivebordet, og rope på satan for å be han om å forbanne denne tråden. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var vel 12 år eller noe, spilte fotballkamp. Jeg var keeper, og da en motspiller stakk seg frem og fikk skutt stod jeg litt nærmere stangen enn jeg trodde. Jeg hev meg etter ballen, slo hodet i stangen og fikk et hull i hodet som det rant rimelig mye blod ut av. Var faktisk ikke så vondt, bare heftig blodig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hull i hodet? hva er det for noe? hørtes ikke bra ut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg fikk hull i hodet da jeg så Ator l'invincibile 2 (1984). Muscle-bound Ator and his mute Asian sidekick travel from the ends of the Earth to save his aged mentor from the evil mustachioed Zor. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg fikk hull i hodet en gang da broren min satt oppe i ett skap, jeg satt under. Plutselig så løsnet skapdøra og traff meg nidt i hodet med spissen først. Jeg lagde også hull i hodet på en fyr en gang Vi hadde stein krig, også kasta jeg en stein alt jeg kunne. Den traff han andre midt i panna så den sto fast i noen sekunder før den falt ut. Så begynte han å hyle, slik at moren hørte det, og kom løpende. Jeg ble livredd og sprang og gjemte meg i en busk, og ventet der til de hadde dratt. :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ble dytta inni en knagg på u.skolen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 første gangen så reiste jeg meg opp ved siden av ett lekehus i barnehagen,var vel 5 år gammel eller no,og der var det en spiss kant på taket,som var av blikk eller no. Andre gangen var når jeg var ute å sykla,var 11,da jeg fikk epilepsi anfall,og hadde selfølgelig ikke hjelm. Naboene så bare meg sykla nedover gata med fullt krampeanfall,og når jeg tryna så slo jeg panna rett i fortauskanten. Det var dagen jeg fant ut at jeg hadde epilepsi. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 ramlet ned trappa da jeg var i 4, 5 års alderen Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Husker ikke hvor gammel jeg var. Første gang sprang jeg på en dør å slo hull i panna har arr enda..Andre gang slo en kompis meg med en spade men de var ikke me vilje da Endret 22. august 2005 av Killer_Bean Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 akuratt lært med å hoppe på en fot...... ble litt overivrig og smalt hodet inn i kanten på en benk.-... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg