Wobokel Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvordan fikk du hull i hodet, og hvor gammel var du? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Jeg var ca. 3 år gammel. Jeg drev å hoppet runt i en stor sofa mens jeg nynnet til hakkebakke-skogen. Plutselig klarte jeg å hoppe utenfor sofaen. Jeg landet med hode først oppi en stor blomsterpotte. Det resulterte i at blomsterpotten knuste og at jeg fikk hull i hodet. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg var tre år gammel.. Hadde dratt en søppelsekk over meg å løp rundt i hagen. Hadde ett lite hull i sekken som jeg så ut av, men jeg løp visst ikke rett frem for jeg traff stålkanten på flaggstanga Har ett sweet arr i hue som bevis.. hehe :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg gikk i femte klasse, og vi hadde karneval på skolen jeg gikk på. Jeg og en kamerat kledde oss begge to opp som "russiske campinghorer", med medfølgende leppestift, krøllete parykker, rødt skjørt med hvite prikker og nettingstrømper. Etter at vi hadde vært i gymsalen en stund begynte vi å skulle bevege oss hjemover, hvorpå en idiot heiv en full colaflaske i bakhodet mitt. Jeg ble sendt på sykehuset med stort hull i hodet, og han fikk kos av vennene mine Var kjekt å ligge på legevakten med fullt horekostyme, sminke og blod over hele seg :] Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var vel 9-10 år. Hoppa fra et garasjetak på seinvinteren. Trudde det var 2m med snø, men "dungen" bestod av 30cm snø, og resten var stein og grus. Koslig plass å lande på nakken :O) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var 4 år, en jente slo meg i hauet med en trestubbe som har pigger i seg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg var tre år gammel.. Hadde dratt en søppelsekk over meg å løp rundt i hagen. Hadde ett lite hull i sekken som jeg så ut av, men jeg løp visst ikke rett frem for jeg traff stålkanten på flaggstanga Har ett sweet arr i hue som bevis.. hehe :!: :!: FantaBoy: BLODEID! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hmm første gangen var i danmark da jeg skalla huet i slik stang man gir fart med i sklia i badeland osv , ble så mye søl at dem måtte stenge hele greia andre gang var det søstera mi som kasta ei tomflaske i huet mitt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Da jeg ble født var jeg ikke så hypp på å komme ut, så legen måtte dra meg ut med tang. Har arret fremdeles. ^^ Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Satt på kjøkkenbenken hos besteforeldrene mine, ca 6 år gammel. Så hadde de ett overskap, der jeg dunka hodet mitt rett i hjørnet. kos Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Slo meg selv med en hammer, alså bak på hammeren den spisse delen. Var ikke med vilje, tok bare hendene litt for langt bak i stor fart. Var vel ca 6-8 år gammel. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var 4 år, en jente slo meg i hauet med en trestubbe som har pigger i seg Det hørtes sykt ut Fikk hull i hodet i 6klasse ettersom jeg husker. Skulle gå inn tror jeg så gikk på en kant av trappen og kom litt for fort og skallet til treverket på veggen med hodet på kanten av planken. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg var 4-5 satt og vippa på stolen, så falt jeg og knuste bakhodet mot ett sånn stikk-kontakt støpsel, jeg begynte ikke å gråte og jeg fikk en kule-is med 3kuler mens jeg satt i sakkoen:D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skulle vise en kompis hvor flink jeg var til å henge i en sånn stang men beina samtidig som jeg dingla fram og tilbake.. Endte med at jeg falt med hue først i betongen. Var i barnhagen dette skjedde. Etter det la de masse bark der Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg var 5 eller noe. satt stille å lekte fredelig i barnehagen. å så plutselig BANG ramler et bankebrett av tre ned fra den øverste hyllen! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var vel ca. 3 år gammel, gikk rundt ved pappas trommesett, snublet og slo hodet mot "beinet" på trommestolen... 3 sting i panna. Antar det var det som gjorde at jeg begynte å spille selv et par år senere . Så noe godt kom det jo ut av det . Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg fikk et lite hull i hodet når jeg var 3 år tror jeg! Kompisen min som var 2 år på den toden dyttet en murstein ned fra en terasse (ca. 1 meter ned til meg)...... Fikk hull i hodet og masse plaster på! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var 7 år og kasta en jernstang fram og tilbake med en kar og plutselig smalt det! Den andre gangen satt jeg på en rulle (på Maxbo, slik som de ruller treplanker på) sammen med søstra mi. Jeg rakk ikke ned til bakken, så det var hu som holdt den stille. Så gikk hun og glemte at jeg ikke rakk ned! Dermed datt jeg bakover. Smalt hue i treplanker, ei jernstang og så i asfalten! Utrolig nok lo jeg bare, selv om det sylblødde.. =S Istedenfor å sy fikk jeg no lilla limgreier.. Morsomt! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg er 14 år og har aldri hatt hull i hodet Ikke jeg heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg