Gå til innhold

Hvordan fikk du hull i hodet?

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var ca. 3 år gammel. Jeg drev å hoppet runt i en stor sofa mens jeg nynnet til hakkebakke-skogen. Plutselig klarte jeg å hoppe utenfor sofaen. :thumbdown: Jeg landet med hode først oppi en stor blomsterpotte. Det resulterte i at blomsterpotten knuste og at jeg fikk hull i hodet.

Lenke til kommentar

Jeg gikk i femte klasse, og vi hadde karneval på skolen jeg gikk på. Jeg og en kamerat kledde oss begge to opp som "russiske campinghorer", med medfølgende leppestift, krøllete parykker, rødt skjørt med hvite prikker og nettingstrømper.

Etter at vi hadde vært i gymsalen en stund begynte vi å skulle bevege oss hjemover, hvorpå en idiot heiv en full colaflaske i bakhodet mitt. Jeg ble sendt på sykehuset med stort hull i hodet, og han fikk kos av vennene mine :)

Var kjekt å ligge på legevakten med fullt horekostyme, sminke og blod over hele seg :]

Lenke til kommentar
Jeg var tre år gammel.. Hadde dratt en søppelsekk over meg å løp rundt i hagen. Hadde ett lite hull i sekken som jeg så ut av, men jeg løp visst ikke rett frem for jeg traff stålkanten på flaggstanga :cry:

Har ett sweet arr i hue som bevis.. hehe :!:

:!:

FantaBoy: BLODEID!

Lenke til kommentar
Var 4 år, en jente slo meg i hauet med en trestubbe som har pigger i seg :(

Det hørtes sykt ut :scared:

Fikk hull i hodet i 6klasse ettersom jeg husker.

Skulle gå inn tror jeg så gikk på en kant av trappen og kom litt for fort og skallet til treverket på veggen med hodet på kanten av planken.

Lenke til kommentar

Var 7 år og kasta en jernstang fram og tilbake med en kar og plutselig smalt det! :)

Den andre gangen satt jeg på en rulle (på Maxbo, slik som de ruller treplanker på) sammen med søstra mi. Jeg rakk ikke ned til bakken, så det var hu som holdt den stille. Så gikk hun og glemte at jeg ikke rakk ned! Dermed datt jeg bakover. Smalt hue i treplanker, ei jernstang og så i asfalten! Utrolig nok lo jeg bare, selv om det sylblødde.. =S Istedenfor å sy fikk jeg no lilla limgreier.. :p Morsomt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...