krizkriz Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som har prøvd denne nye LG modellen? Er den bra nok for dagens mobilmarked, eller skuffer den like mye som LG T5100 da den kom? LG M4410 Prisguiden på Amobil.no Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Som det står i artikkelen om mobilen skal den komme i september. Altså neppe mange her som har prøvd den. Jeg kan sitere mine meninger fra artikkeltråden: Synes ikke denne var spesielt imponerende. Det eneste som redder den fra grøfta er at den støtter minnekort. Til 3000 kr bør den utmerke seg på mer enn som så. Sammenligner man f.eks. med Siemens CX75, som allerede er på markedet, ser man at M4410 er 50% dyrere, og for det får man edge og litt høyere oppløsning i skjermen. Det er klart at klamskjellmobiler har en tendens til å være høyere priset, men synes de skal vurderes på linje med andre modeller. Sammenligner man M4410 med 6230i, som har vært på markedet lenge og også er billigere, ser man at 6230i har bedre skjermoppløsning og ellers likt. Altså ser jeg ikke så mye imponerende med denne, men om den hadde vært noen hundrelapper billigere hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå