Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hei. Skal nå lage en webside der folk kan laste opp / ønske seg avatarer. Så jeg trenger noen til å fikse det med bildene... Jeg er bare god i å lage hjemmesiden... Så jeg trenger: - Ideer - Avatar til siden - Noen til å lage siden der avatarene skal ligge. - Sjefer / vedlikeholdarbeidere / avatar designere. Referer til denne siden der jeg har fått ideen fra. Skal også ha linker til hw.no og til "Sjefer / vedlikeholdarbeidere / avatar designere" hvis de vil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg ser absolutt ikke behovet... Ja, jeg er en negativ jævel. Endret 22. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hehe. Det hadde jo vært greit for folk over hele norge som ikke vil lage medlemskap med hw.no... Selv om de burde det. På en side kan man lære folk å lage avatarer og bli litt kjent... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vel, tror ikke du får den så altfor store brukermassen til en side med avatarer. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hvem vet. Kanskje hvis me får den frem på riktig måte. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er det ikke bare til å bruke Gallery da? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hmm. Kanskje Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kan sikkert sette det opp på min server, om ønskelig. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hvordan er det akkurat Gallery funker da? Kan du forklare meg litt der? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 http://gallery.menalto.com Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg ser absolutt ikke behovet... Ja, jeg er en negativ jævel. Jeg finner ikke noe negativt med det du skrev. Er det egentlig noen vits? folk flest klarer å reistrere seg på home.no eller photobucket :S Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noe MSNaktig? Får vle ikke de fleste brukerne.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hadde mer tenkt på egen side.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men skal du lage dem selv eller skal du bare stikke av med andre sine? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg kan lage noen for deg (som du spurte om elns ) men da skal jeg ha all credit for em ^^ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Alle som vil kan få ha sine innpå. Så kan folk "bestille" nye.... få noen som folk lager for gratis Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kan kanskje lage noen etterhvert. Men det må stå © Tomat-Ulf på de. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Kan jo være signaturer på dem? Ville blitt jævlig små da Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Ok, da kommer sjefen for avatar -tråden, med en rekke urealistiske ideer . Jeg ser for meg at en slik side kan bli meget populær, jeg er sikker på at mange vil dra nytten av det.(eller litt da hvertfall...) Og tenk siden vil bli helt unik! Tror nemlig neppe det finnes noen andre avatarsider og hvertfall ikke noen norske . Så var det ideene da... Ideene mine er som regel totalt urelsitiske og helt på villspor, men skader vel forhåpentligvis ikke å få dem fram i lyset. Den første er vel ganske enkel og realistisk, man går inn i et galleri, der det først og fremst er tre kategorier. (Hvis vi da ikke velger å bruke et annet system). Disse er: Brukte avatarer, Ubrukte avatarer og Forespurte avatarer. Sett at vi nå beveger oss inn i en av mappene, som f.esk Brukte avatarer Du får se alle avatarene i mappen listet opp. Hva sa du? Emnetitler? Ja, det kan i godt ha, men her er en av ideene som kanskje er litt mer urealistiske.... Istedenfor å se på undertittel f.eks: Av: fargoth | Mikke mus, kan man trykke på avatarbildet! Nå åpner det seg mye informasjon for deg! Øverst vil du nok se navnet på avataren, under vil det komme informasjon som; hvem den er laget av: , Hvem som bruker den ( hvis noen gjør det ), hvor stor fila er, hva oppløsninga er, når den ble laget, stikkord (kommer tilbake til dette) og det vil følge med en beskrivelse. (Informasjon om hvordan avataren ble laget, hvorfor osv. Rett og slett noen setninger der den som lagde avataren skriver litt om den.) I tillegg til dette vil man finne en IMG -link, man kan kopiere(++?). Så vil du kanskje vite, hva er stikkordfeltet for? Jo, noen ganger vil du jo kanskje ha en bestemt type avatar... Hva med en Donald -avatar? Men det er jo mange avatarer... du vil ikke lete unødig... Derfor skal du ha muligheten for å søke gjennom all informasjonen. Du kan søke etter navn på den som lagde avataren, gjennom beksrivelsen som følger med, når den ble laget, og gjennom stikkorda(++?)! Når den som laster opp avataren kan den ha mulighet til å skrive så mange stikkord den personen mener er nødvendig. Egentlig skulle det vært mer ideer og info her. Men for at dette ikke skal bli et enormt langt innlegg... Noe det allerede er . Kan vi se oss ferdige med del 1.. Kommentarer, tilbakemeldinger? edit: Eget forum må vi ha da . Jeg kan prøve å skaffe oss en kategori et sted når det gjelder det. Endret 22. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå