simensg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei! Takk for mange oppklarende svar på mitt forrige innlegg. Har lett veldig lenge etter rør som kan brukes til mitt nye luftfilter, men finner ingen butikker som selger disse, er det noen som vet dette hadde jeg blitt glad!! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 vilket rør.? for friskluft inn mot luftfilteret eller for å forlenge røret på luftfilteret.? www.kollevold.no har alt innen k&n... (bestiller om de ikke har på lager.) Lenke til kommentar
simensg Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Leter etter et rør som ligner det crom røret på bildet! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 se forøvrig din forrige post ang. K&N.. ta å ring kollevold du, de kan sikkert finne noe som passer... med d samme spørr du etter lite filter til veivhusventilasjon, husk å ta indre diameter på veivhusventilasjons røra før du ringer, da damen kommer til å spørre etter denne... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvilket bilmerke/modell har du? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Leter etter et rør som ligner det crom røret på bildet! denne siden har et sånn rør..tror jeg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Sjekk www.bilxtra.no butikkene. De selger vertfall KN-filter og div rør.. Endret 22. august 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6572 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå