Lurkern Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei. I dag satt jeg som jeg gjør mange ganger å spiller world of warcraft på pcn min. Men så blutselig crasher spillet og jeg får svart skjerm. jeg trykker på reset knappen, og når jeg kommer inn i windows igjen, er alv av ikoner skrift forstørret. Oppløsningen er den samme som den alltid har vært. Noen av dere som vet hvordan jeg får ikonene til å bli mindre igjen, og nettleserne ikke zomer inn på sidene? :S På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 *bump* Det virker som at jeg har oppløsningen som 800x600, men innstillingene står jo på 1024x768. En kompis sa jeg kunne jo formatere, men det må da finnes en bedre løsning på dette. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Prøvd å reinstallere skjermkortdriverne? Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Prøvd å reinstallere skjermkortdriverne? Har testet det ut, og det virket. Takker så meget. Oppdateres driverfilene automatisk, eller må jeg gjøre noe for å oppdatere dem? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Mener du må oppdatere skjermkortdriverne selv. Skjer ikke automatisk. Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Mener du må oppdatere skjermkortdriverne selv. Skjer ikke automatisk. Jeg er ikke noen sånn stor ekspert på drivere ol, så hvor må jeg klikke for å komme fram til driver oppdateringen? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kommer ann på hvilket skjermkort du har. Har du ATI, trykk her Har du nVIDIA, trykk her Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Kommer ann på hvilket skjermkort du har. Har du ATI, trykk her Har du nVIDIA, trykk her Har ATI tror jeg. Kortet heter i alle fall "Radeon 9800 pro" Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Trykk her for å laste ned den nyeste driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå