EVH Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) enig. skal skjekke på skolen imorra jeg.. Btw: hvorfor ™? =P Endret 24. august 2005 av Edmanzor Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 min første dag er først i morra...åh hvor jeg gleder meg...bare synd at jeg må opp i morra til samme tid som jeg la meg i dag... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 min første dag er først i morra...åh hvor jeg gleder meg...bare synd at jeg må opp i morra til samme tid som jeg la meg i dag... haha. Dagsrytmen har blitt ganske forandra for min del fra ferien til skoletiden og Sliter med å holde meg våken på kveldene nå =P Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Min første skoledag var idag, siden jeg har stått uten skole helt til jeg ble ringt opp av bjerke vgs igår(noe jeg ble veldig glad for) Men ellers er fornøyd så langt, er Medier og kommunikasjon jeg går, eneste dumme er vel at vi sitter på mac'er noe som suger Ellers hyggelig lærere, og elever virker det som, noen snålinger her og der men det gjør ikke noe. Men det beste er vel alle de fine jentene, har værtfall 1 som er helt ja, alt for fin til å være sann som går i samme klasse som meg, pluss 2 til som heller ikke er så værst som også går i samme klasse så sånn sett så er det veldig bra. Tror jeg kommer til å trives Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sofienberg teknisk fagskole i Oslo, en bitteliten skole med rundt 150 elever (tipper jeg). Jeg går på kemi greier:O har 24 timer med kjemi/fysikk. Eneste på timeplanen jeg ikke liker er en time gym og to timer norsk. Men kunne gjerne hatt mere enegelsk. Edit: foresten så var det den linja/skolen som han 17-åringen som sprang seg selv i fille-biter i en leilighet på grorud, gikk på. Edit2 : glemte å nevne at når vi skulle ha 2-min stillhet for han, så var det folk som dreiv og snakka og lo. Disrespect til tusen. Jeg går også på sofienberg og visste ikke at han som sprengte gikk der engang, skolen ekke så flink til og informere. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blir heilt førvirra hær har akkurat vent meg tel mekk å blidd kjent me alle folkan, fådd eget skap og begynt å bli interisert i å gå der.. å ka trur dokk skjer? jooda.. eg får mail fra skolen om at en person ikke har møtt opp på elektro, og hvis han ikke viser seg på skolen i morgen, har jeg plassen hans på elektro.. var 5min fra å ringe etter en annonse i avisen for bøker.. bra jeg skjekka mailen først kan poste om jeg komm inn eller ikke i morgen Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Mine første skoledager har vært dager hvor hele klassen har halvsovet i de fleste timer, enormt kjedelig for å si det sånn Men ser ut til at det tar seg opp nå, med mer praktisk arbeid. Og ja, GK Elektro. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 komm inn på elektro men denn timen jeg fikk være der, så det ganske så vanskelig ut.. og jeg kjenner nesten ingen der menn det går seg vell till.. savner faktisk mekk en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå