Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Første dag på vgs.

Anbefalte innlegg

Akkurat kommet hjem fra første dagen på min nye skole, Greveskogen vgs allmenn i Tønsberg. Tror det er Vestfolds største eller noe, hvertfall veldig mange folk, minst tusen :ohmy:

Vi ble ropt opp og gikk sammen med lærerne til klasserommet og fikk litt informasjon om bøker, fag osv.

I klassen min kjente jeg ingen untatt en klengete jente fra parralel klassen på ungdomskolen, venn var et par søte jenter som jeg ikke kjente. I tillegg noen raringer, blant annet to feite jenter, noen 80talls raddiser med langt hår og acdc t-skjorter :nei:

Så hvordan var deres første dag på vgs? (Tenker mest på de som hadde det nå.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fortell meg hva en raddis er, så skal jeg fortelle deg hvordan dagen min på ny skole var :p

Min definisjon på en raddis:

En som går i sin egen stil og ikke bryr seg om moter. Ikke nødvendigvis en taper men kan være det. Langt bustete hår, har ofte svarte klær og hører på hardrock :p Kan virke skitne og uvasket. Har ofte sånne binders merker med f eks stopp nazisme og slikt.

Sånn :)

Lenke til kommentar

Jeg er en raddis ! :woot: men er ikke skitten :p

Men uansett på veit til sofienberg TF møtte jeg en fra min gamle skole :D som skulle gå samme linje som meg, så da har jeg en venn i det minste.

Lærern virka snill men han snakka så sagte så det blir litt kjedelig i lengden vil jeg tru :p var en i klassen som bodde rett ovenfor skolen :O

klassen virka grei, men jentene var som tolvåringer :/

Lenke til kommentar
Jeg er en raddis ! :woot: men er ikke skitten :p

Men uansett på veit til sofienberg TF møtte jeg en fra min gamle skole :D som skulle gå samme linje som meg, så da har jeg en venn i det minste.

Lærern virka snill men han snakka så sagte så det blir litt kjedelig i lengden vil jeg tru :p var en i klassen som bodde rett ovenfor skolen :O

klassen virka grei, men jentene var som tolvåringer :/

Hehe, ikke så verst altså? :)

Men hvordan type skole er det du går på?

Lenke til kommentar

Sofienberg teknisk fagskole i Oslo, en bitteliten skole med rundt 150 elever (tipper jeg). Jeg går på kemi greier:O har 24 timer med kjemi/fysikk. Eneste på timeplanen jeg ikke liker er en time gym og to timer norsk. Men kunne gjerne hatt mere enegelsk.

Edit: foresten så var det den linja/skolen som han 17-åringen som sprang seg selv i fille-biter i en leilighet på grorud, gikk på.

Edit2 : glemte å nevne at når vi skulle ha 2-min stillhet for han, så var det folk som dreiv og snakka og lo. Disrespect til tusen.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Ja, min første dag på VK1 på Greveskogen i Tønsberg. :)

Tror vi var veldig heldige i fjor for da fikk vi ikke lekser, men den hurpe-læreren vi fikk nå virket veldig sur og bestemt ut. :(

ÅH! Bilde av deg? Kansje jeg ser deg :)

Btw, da kjenner du kansje Mike, Nico, Ludvig og sånn?

Lenke til kommentar
De som skulle sprenge automater? Da hadde jeg og flirt. Survival of the fittest.

Hahaha, så bra sagt :D .

Skolen min så jævlig bra ut. Mest imponert over at alle fikk egen kontorstol. *snurresnurr* Også iMac, men who cares. Så tror jeg lunsjmenyen passer meg perfekt (burger og sånt :love: ). Hvis ikke så lå kiwi rett over gata, og et par hundre kebabsjapper bortover brugata og grønland. Ellers så har jeg 11 jenter i klassen, og 4 gutter. Var helt enormt mange jenter på skolen sånn totalt. Gleder meg.

Nå har jeg svart i begge trådene, men denne var best :p .

Lenke til kommentar

En som går i sin egen stil og ikke bryr seg om moter. Ikke nødvendigvis en taper men kan være det. Langt bustete hår, har ofte svarte klær og hører på hardrock :p Kan virke skitne og uvasket. Har ofte sånne binders merker med f eks stopp nazisme og slikt.

Haha. Så det eneste du ikke tok med er hva en raddis egentlig er.

Lenke til kommentar

Haha. Så det eneste du ikke tok med er hva en raddis egentlig er.

Tell me :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...