Gå til innhold

Hvor finner man kurser i følgende programmer

Anbefalte innlegg

jeg og noen andre i min bedrift trenger kursing i diverse programmer, lurte på om det er noen her med noen anbefalinger/erfaringer.

Trenger først og fremst kurs i følgende programmer:

-Dreamweaver

-Photoshop

-Windows 2003

-Adobe Acrobat

-Microsoft Access

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IT-kurs gir en god oversikt over tilgjengelige kurs. Husk at svært mange kan også tas som bedriftsinterne kurs, noe som kan være fornuftig dersom dere er mange nok.

Jeg kan dessverre ikke anbefale noen spesielle, selv om jeg er en avansert bruker av både Dreamweaver, Photoshop, Access og Acrobat. Tilhører rasen selvstudert røver. Men be aktuelle leverandører om referanser som dere kan sjekke ut.

Jeg har ellers noen kommentarer til det å lære seg spesifikke programmer, som Photoshop, Dreamweaver og Access (særlig disse tre). Regner med at noe av grunnen til å lære seg de to første er å lage nettsider. Lær grunnleggende webdesign, HTML-koding og CSS før man lærer Dreamweaver (særlig nye standarder som XHTML og CSS). Når det gjelder Photoshop er det viktig å finne et kurs som bruker Photoshop til det dere skal bruke det til (ikke minst fordi Photoshop har så ekstremt mange bruksområder, webdesign, bildebehandling, grafisk design, grafisk kunst etc). Når det gjelder Access har jeg hatt stor nytte av kunnskap i generell databaseforståelse og databasedesign før jeg begynte å bruke Access.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...