myreng Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hallo , tenkte æ sku starte en tråd angående x-link kai / xbconnect . Vi er ett gjeng som har spilt en stund på både kai og xbc , men vi savner norske spillere Vi har forresten også startet en Norsk xbox clan , og håper jo selvsagt på fler medlemmer. Vi ønsker kun Norske eller svenske medlemmer Har tatt seg opp litt i det siste mn , det hadde jo vært bedre med fler . E jo litt bedre og spille med folk i norge / svergie litt pga av språket , men pingen blir jo lavere = ikke lag i spill.... Kom inn på Forumet vårt Xbox Alliedforces Norway . (Bruk Norsk forum) (emner modding,news,online,osv) Vi er på ingen måte experter på noen områder men spiller online bare for gøy.... Kom og besøk oss *er det mange som spiler på kai - xbc* Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hadde vært morsomt! Spilte en del over nettet før, men kan sikkert prøve litt igjen. Går det bare i Halo2, eller andre spille også? Lenke til kommentar
myreng Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Vi spiller Halo serien og Ghost recon serien .... det e vel de største slagerne ? Har også spilt en del Forza Motorsport og Rallisport Challenge 2. Joda det e ganske moro å spille på nett , man har en tendens til å bli litt vel hekta . he he Det hotteste nu e vel Halo 2 med maptacular utvidelsen og Ghost Recon 2 Summit Strike... Lenke til kommentar
zarz Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg bruker kun xbc og har aldri hatt noen problemer med denne.. xkai får jeg ikke til å virke (møkk!), jeg har også prøvd å åpne portene på xkai, virker fortsatt ikke. xbc trengte jeg ikke å åpne noe på. Jeg håper virkelig at den neste versjonen av xkai blir mer brukervenlig. Savner forresten å spille mot norske spillere =/ Endret 22. august 2005 av zarz Lenke til kommentar
myreng Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Visst du synes kai sin standard UI , e litt kronglat så skal æ være enig med deg i det , men du kan bruke javaversjonen deres JkaiUI.. (UI= user interface) Den e ganske mye enklere i bruk , du miste riktig nok noen muligheter som du har med standard kai UI... Men du har det viktigste der Endret 22. august 2005 av myreng Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg synes xlink kai er bedre enn xbconnect. Spilte en del halo 2 på nettet før, men det har blitt litt lite i det siste. Men jeg blir gjerne med å spille jeg Lenke til kommentar
myreng Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Ska være enig med deg -sablabra- , æ syns og x-link kai e hakke bedre en xbc... Det er også litt mer behagelige folk å spille med der, dæm har en tendens til å være litt "stygg" i munnen på xbc.... he he også e det jo fler folk fra europa på Kai Har begynt å lage en oversikt over gamtagger på forumet mitt se gametagger Endret 23. august 2005 av myreng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå