zarz Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Leste nettopp dette på itavisen Den påkostede utgaven leveres med trådløse kontroller, men må man virkelig kjøpe Play and Charge-kits for å lade opp kontrollen? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Info fra tidligere viser at de er bare til å lade med kabel som følger med.. Plug and charge er vel samme pakken da, for at de skal tjene mer penger er den ikke med likevel Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ser ut til at batteriene i kontrollerene er to vanlige AA-batterier. Så er vel alltids en mulighet å bruke vanlig lader også, om det ikke følger med noen annen måte å lade på. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Lønner seg nok å kjøpe lader inkl 4 batterier på rimi til 200kr Da bruker man to mens de andre to lader.. Endret 22. august 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
zarz Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Ok. Det jeg håpet på også, jeg har en lader med 4 AA batterier fra før Den trådløse adapteren og live ab. må jeg nok uansett ha i tillegg. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lønner seg nok å kjøpe lader inkl 4 batterier på rimi til 200kr Rimi er noe annet en microsoft ass rimi Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Engangsbatterier er jo ikke noe problem det heller siden de varer i 40 timer Lenke til kommentar
zarz Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Dette er litt off topci, men tror dere at medikontrollen kommer til å være med i den påkostede utgaven bare helt i starten? Da vil det jo være lønnsomt å kjøpe den med en gang siden den helt sikkert ikke blir billigere med det første.. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Husker at jeg leste et sted at den ville følge med Fra lanseringsdatoen og frem til jul. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Ok. Egentlig skulle jeg ventet til den sorte versjonen kommer, men jeg har ikke tolmodighet til å vente Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kan jo altids lakkere den da. Men da åker garantien Lenke til kommentar
zarz Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Kan jo altids lakkere den da. Men da åker garantien Resultatet blir ikke halvparten så bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå