DenimDemon Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Trenger en god bærbar data til enkelt skolearbeid (word ol.) og til surfing på internett. Helst så god batterikapasitet som mulig. som sagt er grensen på 9000 kroner. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ta en grundig titt på denne ! Meget bra maskin til den prisen Lenke til kommentar
DenimDemon Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Jo, den så meget bra ut den! unødvendig bra skjermkort da , trenger egentlig bare en standard laptop. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bare se på det som en liten bonus. Den har forresten bra batterilevetid, og får du lyst til å spille så går det greit pga skjermkortet. Lenke til kommentar
DenimDemon Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Ok. Men hva med støynivå da? noen som har hørt noe om den eller har noe inside information om komponentene? Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvis den ABSOLUTT ikke skal brukes til noe mer enn det du sier i første post, så vil du kanskje vurdere en iBook 12" ? Liten, lett, god batterilevetid, sexy design (denna drar jenter ) og også et skjermkort som vil klare litt spill (dette har 32mb dedikert minne, så ikke med MAKS detaljer og ikke de nyeste spillene) om du skulle kjede deg litt på flyet, toget, bilen etc Og om jeg ikke understrekte det godt nok; den er liten, noe som er UTROLIG deilig.. med en pc som nesten ikke veier noe , diskret og lett å få med seg.. Lenke til kommentar
DenimDemon Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Ok, borsett fra at dataen er til dama mi og at mac suger (etter min mening vel å merke, sikkert ettersom jeg har hatt windows hele veien), var det et halvgodt forslag. men jeg tror jeg går for det første forslaget. Takk til alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå