C-angel Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg skal ha meg en ny surround receiver men har et kanskje ganske uvanlig krav.. Receiveren kan ikke værer høyere en 12,5 cm Utover det så har jeg ingen større krav en at det må være min 2 stk. digitale inn. Er det noen her som har noen gode forslag til hva jeg kan kjøpe? Er ikke så kjent med det som er på markedet og når jeg da i tillegg skal ha en "slim" utgave så stopper det litt opp for min del. Trenger forøvrig ikke noe serlig mer effekt en hva technics receiveren gir. Noen som kanskje samtidig kan gi en mening om hva jeg kan få for mitt gammle anlegg? Technics SA-AX7 Technics Stereo Home Theater Receiver Mode: equal high power output of 100W (20Hz - 20kHz, 6 ohms, 0.09% THD) per Left/Center/Right/Surround Left/Surround Right/Subwoofer (20Hz - 200Hz, 6 ohms, 0.09% THD) channels, Powerful stereo mode: 100W per channel (20Hz - 20kHz, 6 ohms, 0.05% THD), Dolby 3 Stereo, Dolby Pro Logic Surround: center channel mode (normal/wideband/phantom), function on/off, delay time (15 - 30 msec.), surround level, center level, and test mode, 6-ch discrete inputs ready for Dolby Digital (AC-3) or DTS2 multi-channel reproduction with optional decoder, "TA-KE" capacitors for high sound quality, Variable Gain Control Amplifier (VGCA) for low-noise and wide dynamic range sound reproduction, "VGCA Mode" bypasses potential noise-causing circuitry to provide a pure signal path, Adaptive Subwoofer Control achieves natural bass balance, Cutoff frequency control for optimum bass reproduction through matching to low range characteristics of front speakers. Samt en dvd spiler fra radionette.link Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Panasonic SA-XR55 er 107,5mm høy. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Panasonic SA-XR25 er 7.4cm Link Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 H/K DPR 2005 er 114 mm høy, men relativt dyr. Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skal du ha den inn i et møbel i og med at du skal ha den så lav? I så fall tror jeg du vil få et et varmeproblem hvis du ikke gir den luft. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 H/K DPR 2005 er 114 mm høy, men relativt dyr. Litt i det dyreste laget ja. tenkte meg mer rundt sånn 4000,- jeg da. Skal du ha den inn i et møbel i og med at du skal ha den så lav? I så fall tror jeg du vil få et et varmeproblem hvis du ikke gir den luft. Den skal inn i et møbel ja, men lufttilgang skal man altids klare å ordne bare man har en receiver som passer. Panasonic SA-XR55 er 107,5mm høy. Vet du hvem som eventuelt har utsalg på denne i norge? Titta litt rundt og fant denne på hifiklubben. Noen meninger? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skal du ha den inn i et møbel i og med at du skal ha den så lav? I så fall tror jeg du vil få et et varmeproblem hvis du ikke gir den luft. Altså; som morcan skriver her: Du må ikke finne på å trøkke en receiver inn i et møbel eller lignende uten å ha minst noen centimeters luft over den. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Altså; som morcan skriver her: Du må ikke finne på å trøkke en receiver inn i et møbel eller lignende uten å ha minst noen centimeters luft over den. Er klar over dette. Jeg har ca 20-30 mm å gå på hvis jeg velger en receiver som er 13 cm høy. Sideveis så har jeg enda mer å gå på. Det er bare de første 10-15 cm av reciveren som eventuelt vil bli liggende helt tett oppi "taket" på møbelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå