WishYou Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 For en uke siden bestilte jeg et blåtann-headset fra Efast, Akono HBH-660, lav pris og fri frakt. Glad og fornøyd swipet jeg kredittkortet, lente meg tilbake og ventet på ringeklokka. Etter ca en time var ordren behandlet. Siden da har ingenting skjedd, selv om Efast skryter på seg rask levering på døren og fri frakt. Har send mail tre ganger, men kun fått svar på den første, der de lover å sjekke og komme kjapt tilbake. Har siden ikke hørt noe, de svarer heller ikke på telefon. Etter år med toppservice og rask levering jevnt over fra norske nettbutikker er jeg blitt bortskjemt og ventetider på en uke oppleves lenge. Men noe av grunnen til at jeg bestilte fre Efast denne gangen var jo nettopp løfte om kjapp håndtering. På toppen av det hele, i dag fikk jeg siste faktura fra mastercard, og siste linje? Joda, jeg er belastet for beløpet samme dagen som jeg bestilte, uten at noen har løftet en finger for å sende varen en uke senere. Er ikke dette litt drøyt? Det spørs om ikke dette ble første og siste handel hos Efast for min del... Wish Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg bestillte noe på fredag, og har fått postens tracking nummer i dag. Men varen ble lovet levert på mandagen, men som sagt, den er først levert på posten tidlig i dag. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article445258.ece Enda mer pepper til efast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå