Aasgaard Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Project Gotham Racing 3 er et av storspillene som er under utvikling til Xbox 360. Vi fikk noen ord med en av utviklerne, samt en demonstrasjon av en tidlig versjon. Les mer Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg gleder med stort til dette spillet og det er grunn nok alene til å kjøpe en Xbox 360. Likevel kommer jeg til å bli intet mindre enn skuffet hvis ikke spillet kjører glatt i 60fps slik som GT serien på PS2. 25-30 fps slik som PGR2 og Forza er ikke bra nok Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det høyres lovende ut, men det spørs om dei klarer å leve opp til forventningane. Uansett så er nok sjansane store for at dette spelet havner i saminga mi (vist eg ikkje ombestemmer meg går for ein annan konsoll i staden for xbox360). Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dette skal selvfølgelig anskaffes! Men en 3-4 uker gammel build som var så buggy? og UTEN lyd? Det er da ikke SÅ lenge til det skal komme. Får håpe at ryktene på nettet om at pgr3 ikke rekker launch er feil Lenke til kommentar
magneto Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ganske sikker på at dette spillet blir topp. Grafikken er ihvertfall topp. Så topp at de ble beskyld for å gi ut falske bilder av bakgrunner. Spill sider trodde de var ekte bilder.. hehe så da måtte de sende ut nye bilder der de viste hvordan modellene var bygget opp. :!: Håper dette rekker launch, men d er jo ikke sikkert.. Er jo andre lovende spill mens en venter da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg