2ern Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skal bestille harddisk idag, og lydnivå prioriteres. Så, hva er best å kjøpe av Seagate el Samsung? Lenke til kommentar
uburen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hipp som happ! Har begge merkene og det er ikke støyen fra harddiskene som dominerer. Da er det mye mer støy fra GPU og CPU. Endret 22. august 2005 av uburen Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 De er vel mye det samme, men har lest et eller annet sted at Samsung skal være en antydning stillere en Seagate. Hvor mye som ligger i det er vel minimalt og nesten ikke hørbart vil jeg tro. Så i grunn er det fritt fram og barre og velge en av de. Er barre til og ta det på feelingen, men ellers holder jeg en knapp på Samsung Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 De er vel mye det samme, men har lest et eller annet sted at Samsung skal være en antydning stillere en Seagate. Hvor mye som ligger i det er vel minimalt og nesten ikke hørbart vil jeg tro. Så i grunn er det fritt fram og barre og velge en av de. Er barre til og ta det på feelingen, men ellers holder jeg en knapp på Samsung Amen. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Mange takk, Samsung 250gb er bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå