Cell_v14 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei! Jeg tenkte jeg endelig skulle få benchmarka pcen min men det ville den ikke. 3dmark 03 klikker på tredje lyd test, og aquamark klikker når den skal starte noe etter ''Massiv Overdraw''. Tenkte det var noe smuss med lydkortet, avinstallerte alt av drivere til Lyd og Skjermkort og fiksa nytt, Nei de vil enda klikke. Pcen er nyrlig formatert. Pcen liker ikke sånt, alt av spilla, Cinema 4d, og resten av bunten virker Utenom 3dmark03, aquamark 3, adobe premiere 1.5 på recording. Mistenker lydkortet, fordi der er firewiren jeg brukte på Premier 1.5 til recording Lenke til kommentar
Vain Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har du lasta ned de nyeste driverne? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Jepp, absolutt alt er nytt av drivere, men enda så klikker den på benchmarking, men ikke spill Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Aquamark3 har en hotfix som skal hjelpe deg. Fila heter direcpll 153. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå