wanna-b Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 har en dell latitude her som jeg ikke får stilt skjermen på. selve "skrivebordet" og alle vinduer jeg åpner holder seg inni en firkant i midten, og alt er svart rundt. ca halvparten av skjermens plass er i bruk. det ser ut som jeg skal kunne holde inne Fn knappen og trykke på Setup (F1), slik stiller på brightness med opp og ned pilene, men det skjer ingen ting! ikke når jeg holder knappene nede heller. på innstillinger for skjermkort kan jeg bare velge oppløsning på 640x480, og, bare medium (16bit) på color quality. er det noe gærent med skjermkortet? vet ikke hvilken versjon eller modell av latitude det er... takk på forhånd for hjelp! Lenke til kommentar
mar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har du lagt inn drivere til skjermkortet? Prøv å legg de inn (på nytt dersom de alt er der, etter å ha fjernet de gamle). Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Tipper en reinstall av grafikkdriver vil løse problemet Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har du koblet maskinen din til en ekstern skjerm i det siste? Det kan være mulig at den tror at du har to skjermer tilkoblet og at den sekundære skjermen plutselig er blitt den primære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå