UncleLoco Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) jeg har tenkt å kjøpe meg en ny SE W800i med telenor abonomang, helst privat+. lurer på om noen av dere der ute har funnet den til en mere rimelig pris, for det her ikke jeg jeg tenker da helst under 3000kr Endret 21. august 2005 av UncleLoco Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Så innlegg i Bergens Tidende at Lefdal har den til 1995,- med abb. Men mener det var med Tele2 abb. Sjekk og hør med de! Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Du lurer ikke på hvilken mobil du skal kjøpe, men hos hvilken forhandler. Tråd flyttes. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Så innlegg i Bergens Tidende at Lefdal har den til 1995,- med abb.Men mener det var med Tele2 abb. Sjekk og hør med de! El-Price selger den til 1995 med Telenor. Jeg betalte 2399 og fikk den uten lås siden jeg ikke bandt den til mitt nr og jeg har Chessabo.. Lenke til kommentar
UncleLoco Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 takk for hjelpen... prisen var akurat den jeg kunne ha tenkt meg, men Captaincaos, kunne du ha sendt meg link til siden hvor den er... jeg må virkelig være "blond" på disse greierne med å finne det jeg skal finner bare k750i'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå