Zeph Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Er ute etter CD-Key til CZ, prioritet: Lågast pris. Skal ikkje ha CD, cover eller noko tull, berre CD-Key til å spele online med. Har sett eit par online butikker som selger HL-nøkler, men korleis er betalinga der? PayPal elns? Finnes det butikker som tar Visa? CZ er det eg er mest ute etter. Endret 22. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kan bruke CZ keyen til å spille 1.6, iom at CZ er 1.6. Men du kan ikke spille andre HL-mods, som ZombiePanic, Natural Selection osv.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Ok, då er det berre CZ eg er ute etter. Modifikasjoner er ikkje så viktig, CZ er hovudproiritet, så når du får 1.6 på kjøpet er det ingen dum idè. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvorfor i all verden vil du ha CZ? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvorfor i all verden vil du ha CZ? Eh, muligens fordi han VIL ha det? Dette forumet slutter aldri å overraske. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Er bror min som skal ha det, men eg ser ikkje kva grunnen har å sei. Eg skal finne ein CZ CD-Key, må eg forklare kvifor? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Har sett det til 99,-, husker ikke hvor. Edit: [email protected] Endret 22. august 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Blir vel vanskelig og bare få cd keyen... Hva er feil med å få et cover med på kjøpet`? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvorfor i all verden vil du ha CZ? Eh, muligens fordi han VIL ha det? Dette forumet slutter aldri å overraske. Å dumme meg, hvorfor tenkte jeg ikke på at han vil ha det, fordi han VIL ha det, dumme meg. Altså, må jo være en god grunn til å kjøpe et så dårlig spill som CZ, som zeph ga meg et halvdårlig svar på, eneste gode grunnen til å kjøpe CZ er for CD-key til 1.6. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Feil. Kva du synest om CZ er fullstendig irrelevant for meg, og iallefall for bror min, som skal ha dette. Eg er fullstendig klar over at folk har meininger og 1.6, CZ, CS:S og alt det der, men eg skal framleis ha CZ. Sigga: Ikkje misforstå meg, er heilt ok med cover og CD, men eg har sett sidene som selger HL-nøkler til ein liten sum og tenkte at det kanskje var noko liknande for CZ, når eg først har CD-Keyen kan eg jo laste ned frå Steam. Og om du vil ha eit betre svar TomFu: CZ har betre grafikk enn 1.6, men ikkje så krevande som CS:S, bror min kjenner fleire som speler CZ og vil av den grunn ha det. Han har faktisk kjøpt ein kopi, men me var uheldige nok til å registrere den på min Steam-konto, og eg vil ikkje dele den med andre. Ganske tåpelig at du ikkje kan få tilbake CD-Keyen eller splitte kontoen så eg kan lage ein ny til CZ. Endret 22. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvorfor i all verden vil du ha CZ? Eh, muligens fordi han VIL ha det? Dette forumet slutter aldri å overraske. Å dumme meg, hvorfor tenkte jeg ikke på at han vil ha det, fordi han VIL ha det, dumme meg. Altså, må jo være en god grunn til å kjøpe et så dårlig spill som CZ, som zeph ga meg et halvdårlig svar på, eneste gode grunnen til å kjøpe CZ er for CD-key til 1.6. Flott at du bestemmer hva alle andre skal mene. Idiot. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvorfor i all verden vil du ha CZ? Eh, muligens fordi han VIL ha det? Dette forumet slutter aldri å overraske. Å dumme meg, hvorfor tenkte jeg ikke på at han vil ha det, fordi han VIL ha det, dumme meg. Altså, må jo være en god grunn til å kjøpe et så dårlig spill som CZ, som zeph ga meg et halvdårlig svar på, eneste gode grunnen til å kjøpe CZ er for CD-key til 1.6. Flott at du bestemmer hva alle andre skal mene. Idiot. Takk, jeg prøver. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva koster det å få det fra steam da? Browse games > Individual games.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Det var ingen dum idè TheMasteR, at eg ikkje kom på det. $15 blir 100 kroner, muligens dei plusser på 25%, men noko skrekksum er det ikkje. Då blir det den. Takk for all hjelp sjølv om tråden gjekk litt skeivt ut. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg syntes da tomfu fortjener et ordentlig svar, zeph ga aldri noen god grunn og dette er skammelig. zeph slike som deg gjør bare forumet verre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg syntes da tomfu fortjener et ordentlig svar, zeph ga aldri noen god grunn og dette er skammelig.zeph slike som deg gjør bare forumet verre. Unnskyld meg? For det første så har ikkje TomFu krav på å få svar på sprøsmålet sitt, kva min bror liker og ikkje av spel har han ingenting med å gjere. For det andre så har eg svart. Og om du vil ha eit betre svar TomFu: CZ har betre grafikk enn 1.6, men ikkje så krevande som CS:S, bror min kjenner fleire som speler CZ og vil av den grunn ha det. Makan til styr det er mulig å lage her på forumet ut av eit lite spørsmål altså Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 For noe tullprat zeph, dette forumet er "public" noe som betyr at alle kan lese det. Når du spør et spørsmål til allmenheten slik, så har almennheten rett til å vite hvorfor. Det er bare slik det er. Nå fortell meg, er du jomfru? Jeg har rett til å vite det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Problem solved Endret 23. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) okay sorry da!11 pule? btw jeg bare kødder med deg assa.. Endret 23. august 2005 av joltaire Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det var da voldsomt. Her er moderators svar: Nei, at man poster på et public forum betyr ikke at verden har krav på å vite noe som helst om hvorfor du spør eller om ditt privatliv i sin alminnelighet. Det kan være lurt å forklare hva man vil fordi det er lettere for folk å svare når de vet, men det er trådstarters valg om han vil gjøre det. Hva andre måtte synes om CZ er helt irrellevant for spørsmålet i tråden, det var ikke om CZ er et bra spill, men hvor man kunne kjøpe det til en billig penge. Dermed blir slike kommentarer som TomFu kommer med off topic og i strid med retningslinjene. Det er lov å spørre, men man har altså ikke krav på noe svar. "Kødde" med hverandre kan dere gjøre et annet sted. Her kan dere lese retningslinjene og oppføre dere pent. Problemet er løst og tråden stenges. Geir Endret 23. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg