Gå til innhold

Kvar kjøpe CZ til lågast mulig pris?

Anbefalte innlegg

Er ute etter CD-Key til CZ, prioritet: Lågast pris. Skal ikkje ha CD, cover eller noko tull, berre CD-Key til å spele online med.

Har sett eit par online butikker som selger HL-nøkler, men korleis er betalinga der? PayPal elns? Finnes det butikker som tar Visa? CZ er det eg er mest ute etter.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i all verden vil du ha CZ?

Eh, muligens fordi han VIL ha det? Dette forumet slutter aldri å overraske.

Å dumme meg, hvorfor tenkte jeg ikke på at han vil ha det, fordi han VIL ha det, dumme meg.

Altså, må jo være en god grunn til å kjøpe et så dårlig spill som CZ, som zeph ga meg et halvdårlig svar på, eneste gode grunnen til å kjøpe CZ er for CD-key til 1.6.

Lenke til kommentar

Feil. Kva du synest om CZ er fullstendig irrelevant for meg, og iallefall for bror min, som skal ha dette. Eg er fullstendig klar over at folk har meininger og 1.6, CZ, CS:S og alt det der, men eg skal framleis ha CZ.

Sigga: Ikkje misforstå meg, er heilt ok med cover og CD, men eg har sett sidene som selger HL-nøkler til ein liten sum og tenkte at det kanskje var noko liknande for CZ, når eg først har CD-Keyen kan eg jo laste ned frå Steam.

Og om du vil ha eit betre svar TomFu: CZ har betre grafikk enn 1.6, men ikkje så krevande som CS:S, bror min kjenner fleire som speler CZ og vil av den grunn ha det. Han har faktisk kjøpt ein kopi, men me var uheldige nok til å registrere den på min Steam-konto, og eg vil ikkje dele den med andre. Ganske tåpelig at du ikkje kan få tilbake CD-Keyen eller splitte kontoen så eg kan lage ein ny til CZ.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Å dumme meg, hvorfor tenkte jeg ikke på at han vil ha det, fordi han VIL ha det, dumme meg.

Altså, må jo være en god grunn til å kjøpe et så dårlig spill som CZ, som zeph ga meg et halvdårlig svar på, eneste gode grunnen til å kjøpe CZ er for CD-key til 1.6.

Flott at du bestemmer hva alle andre skal mene. Idiot.

Lenke til kommentar

Flott at du bestemmer hva alle andre skal mene. Idiot.

Takk, jeg prøver.

Lenke til kommentar
Jeg syntes da tomfu fortjener et ordentlig svar, zeph ga aldri noen god grunn og dette er skammelig.

zeph slike som deg gjør bare forumet verre.

Unnskyld meg? For det første så har ikkje TomFu krav på å få svar på sprøsmålet sitt, kva min bror liker og ikkje av spel har han ingenting med å gjere. For det andre så har eg svart.

Og om du vil ha eit betre svar TomFu: CZ har betre grafikk enn 1.6, men ikkje så krevande som CS:S, bror min kjenner fleire som speler CZ og vil av den grunn ha det.

Makan til styr det er mulig å lage her på forumet ut av eit lite spørsmål altså :hrm:

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt.

Her er moderators svar: Nei, at man poster på et public forum betyr ikke at verden har krav på å vite noe som helst om hvorfor du spør eller om ditt privatliv i sin alminnelighet. Det kan være lurt å forklare hva man vil fordi det er lettere for folk å svare når de vet, men det er trådstarters valg om han vil gjøre det.

Hva andre måtte synes om CZ er helt irrellevant for spørsmålet i tråden, det var ikke om CZ er et bra spill, men hvor man kunne kjøpe det til en billig penge. Dermed blir slike kommentarer som TomFu kommer med off topic og i strid med retningslinjene. Det er lov å spørre, men man har altså ikke krav på noe svar.

"Kødde" med hverandre kan dere gjøre et annet sted. Her kan dere lese retningslinjene og oppføre dere pent. :thumbup:

Problemet er løst og tråden stenges.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...