chil Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) synes dere om dette...Jeg har ikke veldig peling, men jeg synes det ble bra Endret 21. august 2005 av chil Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 du må jo ikke få jenter til å grine mann ? nei sånn bilde messigt så var det kansje litt mørkt Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Likte stemningen i bildet ditt. Den virker troverdig. Ikke så sikker på om jeg likte croppinga, nesten så jeg vil si at dette liksom er verken fugl eller fisk. Ville prøvd enten å croppa mer, eller endel mindre. Problemet slik jeg ser det er armen. Slik bildet er nå, blir den for nærme og for lys. Den trekker fokuset litt ut av bildet. Hvis du vil ha den med for å vise fortvilelsen i bildet, så ville jeg også fått med hånda, og ev gjort den noe dusere/mørkere. Men som sagt; likte stemningen i veldig bra! edit: Litt sterk blitz i panna hennes. Prøvd med softbox, ev å bounce blitzen? Endret 22. august 2005 av Superbra Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 tenke på å gjøre bildet sort hvitt, eller hva tror dere om det? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 mohahaha sku sett fler slike bilder Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 tenke på å gjøre bildet sort hvitt, eller hva tror dere om det? Prøv? Jeg elsker sort/hvitt bilder. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 tenke på å gjøre bildet sort hvitt, eller hva tror dere om det? Prøv? Jeg elsker sort/hvitt bilder. Jeg prøver jeg, siden jeg ikke har noe å gjøre Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 hmm jeg likte det bedre i farger.. rart, jeg pleier å like sort hvit best. Men akkurat dette synes jeg var best i farger Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ja, dette var best i farger. Det ble veldig mørkt nederst. (Hun får slutte å være så brun ) Lenke til kommentar
ferik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Eneste som var bra når du hadde bildet i svart/hvitt, var at du fikk fram tåren veldig godt, ellers ble pannen og armen altfor lyst i forhold til resten Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kan ikke helt si at jeg likte dette. Greit, men ikke noe mer. Likte ikke at blitsen vises så godt.. Og at det var mørkt.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ja, dette var best i farger. Det ble veldig mørkt nederst. (Hun får slutte å være så brun ) En kunne vel prøvd å tone ned fargene bare på stroppene, for de lyser veldig opp. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Endre tittel fra jente til dame. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Endre tittel fra jente til dame. Eller Kvinne? ;)k Endret 23. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Off-topic...hvem er det du fikk til å grine for å ta dette bildet da? Bildet var jo tøft da... Lenke til kommentar
chil Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 ho er 18 år derfor jente(17 når bildet ble tatt) hvis noen har lyst til å "kødde" litt med bildet. værsego Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hvis noen har lyst til å "kødde" litt med bildet. værsego Vel, kødde og kødde... men jeg satt her og kjedet meg, så da ble det slik; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå