pc_freak Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hvordan er denne i forhold til A7735 og hvem har rett lefdal som sier denne veier under 2kg eller sidene til Packard Bell som sier den veier 2.9kg(riktignok er dette a78810d(hva er forskjellen))? Har kjøpt denne fra butikk(lefdal) og er kjipt om jeg har kjøpt noe som egentlig er betydelig tyngre enn det jeg ble informert om. Har ikke fått denne ennå, grunnet at de hjemme kjøpte den og skal sende den opp til meg. Har jeg noe form for klagemuligheter siden Lefdal reklarmerer med "under 2kg"(hvis denne da faktisk veier nesten 3kg). Er litt stresset her, i og med at jeg muligens gjorde et veldig dårlig kjøp.. Endret 21. august 2005 av pc_freak Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Går man inn på mer detaljerte beskrivelser fra packard bell, så har den akkurat samme chassiset som de andre i a5/a7-serien....merkelig dette her Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Ikke mye dialog med andre brukere her akkurat , men i tilfelle noen lurte på det samme: a7810d veier ikke 3kg og dimensjonene på Packard Bells sider er ikke riktig(tror dette er info fra Easynote R-serien) Har veid min til ca 1,85kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå