Sven L Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Her om dagen tok jeg ca 370 bilder. Av disse hadde 6-7 stk et gjennomsiktig fargelag på seg når jeg så på de på pcen. Fargelaget var enten rødt, grønt eller blått og dekte fra ca 1/4 til nesten hele bildet. Disse bildene var derfor helt ubrukelige Noen som har en formening om hva dette kan være? Har også sett det tidligere ved et par tilfeller. Lenke til kommentar
Ib Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har selv hatt det samme i rosa slør på IXUS 40 fra 25 til 50 % av billedflaten. Dette var synlig på videoer. Sendte til Seviceproffen vegg i vegg med Canon Norge og de overhalte kameraet / byttet komponenter. Ikke sett tilsvarende på S2IS heldigvis, men det kan tyde på en defekt. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lag med sterke primærfarver er ofte et tegn på at filen er defekt, noe som tyder på at det er problemer med minnekortet. Lenke til kommentar
Sven L Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Får vel høre med nettbutikken jeg kjøpte det i. Kjipt når slikt skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå