Naits Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Som topic sier, er jeg interessert i et program som jeg kan innstallere på min Win2003 Server slik at jeg får til å streame musikk/filmer over internett. Det er jo også fint hvis dette programmet tar seg av generell fildeling med brukerrestriksjoner og båndbreddebegrensing (hvis mulig?) Men hvis ikke et program har alt dette, så tar jeg gjerne imot anbefalinger av andre program som sørger for fildeling. (Hvis man ser bort fra FTP) Det som hadde vært litt kjekt er om programmet som sagt hadde hatt båndbreddebegrensing og brukerrestriksjoner. Slik at bruker 1 kun har adgang til /music/, mens bruker 2 har adgang til /music/ og /movies/ Finnes det også et program som setter en begrensing for båndbreddebruk? F.eks, hvis jeg har overført 5gb, kan dette programmet kutte nettet, eller skru ned hastigheten? Alle forslag er velkomne På forhånd takk! Endret 21. august 2005 av Naits Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva med å innstalere WMS (Windows Media Services)? Den følger jo med 2003 Server og finnes i add /remove windows components. Selv har jeg ikke prøvd den tjenesten, men du kan jo lese her litt om den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå