Pacman- Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ja som nytt medlem her må jeg da spørre om hvor i Oslo får jeg tak på Balsatre Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ja som nytt medlem her må jeg da spørre om hvor i Oslo får jeg tak på Balsatre smallsize hobby i oslo, adressen er lilletorget 1 Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 takker så meget! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og hva er da "balsatre"? Trodde først det var en som hadde skrevet balltre feil... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er det et slikt et lite tre? Som får plass i en vanlig, liten potte? I såfall er det dritkult. Har lyst på et slikt jeg og. Er det dyrt, eller? Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 flodhest: Du tenker på bonsai - det er slike små trær. Balsatre er veldig lett treverk, ofte brukt til modellfly, flåter og andre ting som skal være både sterke og lette. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er det et slikt et lite tre? Som får plass i en vanlig, liten potte? I såfall er det dritkult. Har lyst på et slikt jeg og. Er det dyrt, eller? Bonsaitrær er forøvrig ikke dyrt, og du får kjøpt det hos de fleste store hagebutikkene. Det er vel egentlig ikke trær, men greiner osv? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hehe, åååja. Bonsaitrær eier! Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Bonsaitre er bare et lite tre i en krukke ikke noe egen tresort for de som ikke viste det. Du kan lage bonsaitre av furu, eik og gran og mange andre typer tresorter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå