Gå til innhold

Creative Soundblaster Audigy Platinum, eller?

ZeroCool

Anbefalte innlegg

Er Creative Soundblaster Audigy Platinum noe tess, eller er det en opplevelse? Vil ha anbefalinger på dette lydkortet. Kom gjerne med anbefalinger på andre(bedre) lydkort. Da hadde det også vært kjekt hvis dere la til linker, hvis dette ikke blir for mye å be om...

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å si ifra så har alle Audigy settene samme lydkort. Jeg har Audigy Player og det gir kjempe bra lyd. En kammerat av meg som driver med musikk-inspilling osv.. har Audigy Platinum EX noe som jeg i all verden ikke hadde trengt. Hører du på musikk, spiller og alt annet vanlig stæsj merker du ikke forskjeld på Audigy serien.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-08 16:50, ZeroCool skrev:

Hva er det jeg sier?? Jeg mente selvfølgelig skjermkortet Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra 750/XP (Nvida, Geforce4 Ti4600)..! er DETTE noe tess, eller er det et bra skjermkort??

Hehe, jeg har testet kortet og vet erlig talt ikke hva som er feil med kortet jeg testet, men det funka ***** ræva! Det skal ikke fungere slik menmen, det må ha vært noe feil med det, selv etter formatering og med Win XP og ME. Det funka ikke mye overklokking heller.

Jeg har ASUS GF4Ti4600, det funker supert :smile:!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...