Babelfisken Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Emne sier vel alt. Setter pris på alle erfaringer. Lenke til kommentar
prefect Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Endret 27. september 2005 av prefect Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 ADSL2+ er veldig like vanlig ADSL. De største forskjellene ligger i hastigheten (D'uh!), og i at du har større sjans til å få en ok linje på lange avstander. Prefect: Du ligger nok fremdeles på ADSL2+ , men cappet til 8Mbit hehe... 1Mbit er nemmelig maksimal uthastighet for ADSL (det går ann å tweake det littegrann høyere dersom du har tilgang til DSLAM-konfigurasjonen, men ikke så høyt). Heldiggris hehe. -Stigma Lenke til kommentar
pine Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Du får 1 mbit ut på adsl hvis du bor i sentralen så å si. Samme er det med adsl 2+, du skal være jævlig heldig med linjeføringen for å få maks hastighet. Lenke til kommentar
samemann Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Sitter selv på adsl2+ linje og må si jeg er storfornøyd. Bra hastighet og greier. 18/1.5mb får jeg av min isp. Går så det griner Lenke til kommentar
prefectno Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Prefect: Du ligger nok fremdeles på ADSL2+ , men cappet til 8Mbit hehe... 1Mbit er nemmelig maksimal uthastighet for ADSL (det går ann å tweake det littegrann høyere dersom du har tilgang til DSLAM-konfigurasjonen, men ikke så høyt). Heldiggris hehe. -Stigma Det er adsl-signaler som nå blir sendt til meg, ikke adsl2(+). Hva jeg har tilgang til og ikke tilgang til er et annet spørsmål --tk Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Prefect: Du ligger nok fremdeles på ADSL2+ , men cappet til 8Mbit hehe... 1Mbit er nemmelig maksimal uthastighet for ADSL (det går ann å tweake det littegrann høyere dersom du har tilgang til DSLAM-konfigurasjonen, men ikke så høyt). Heldiggris hehe. -Stigma Det er adsl-signaler som nå blir sendt til meg, ikke adsl2(+). Hva jeg har tilgang til og ikke tilgang til er et annet spørsmål --tk 1400 upstream er jeg 99% sikker på ikke er mulig å få til med ADSL teknologi. Hvis du derimot jobber med dette og mener jeg tar feil, så er jeg interressert i å vite hvordan det er mulig (PM meg gjerne). -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå