play`ern Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Ja....Nå er sommerferien slutt og det er tid for skolestarts/jobb for de fleste her på forumet!! Jeg vil vite hva du synes om at ferien er over, og hva som er positivt/negativt med skole/jobbstart.. Personlig synes jeg det blir godt og komme meg på skolen etter en lang ferie..Vil treffe venna mine og det der...Men jeg savner alltid sommerferien post i vei!!! Endret 21. august 2005 av play`ern Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 huff skoleferien går bare forterer og forterer for hvert år. blir fett og begynne på ny skole og treffe nye folk osv. men faen selve skolen og læringa kan jeg klarer meg uten Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Gleder meg til å komme inn i en rutine igjen etter en veldig slapp sommerferie. Blir også spennende med nye fag. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 8 og en halv time igjenn av min ferie. and counting Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Var første skoledag i dag, jeg trodde ikke vi skulle være mer enn 1-2 timer på skolen siden mitt syskenbarn ikke var det. Men neida, 2 første timene var det bare tull liksom, 3 skulle vi egentlig jobbe, men var ikke mange som gjorde det, og 3 siste timene var heimkunn for første gang, hadde det ikke vært for det hadde dagen vært forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå